.Sharingan Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 wat krijg je bij outruns ik heb iets gehoord over Unique parts en iets met levels Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Ten eerste heb je dit in het verkeerde topic gezet. Verplaats naar ''Overige game's''. En bij Outruns krijg je volgens mij alleen maar geld. Unique parts kreeg je volgens mij alleen bij geheime race's. Reageren
Backsmash Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 je krijgt wel unique parts als je outruns doe, alleen duurt dat even. ff een lijstje: Hoveel outruns moet je rijden voor de unieke parts - Widebody kit 11X winnen in stage 5 - Unieke prestatie upgrade 6X winnen in stage 5 - Unieke prestatie upgrade 9X winnen in stage 4 - Vinyl 6X winnen in stage 4 - Spoiler 4X winnen in stage 4 - Velgen 6X winnen in stage 3 - Unieke prestatie upgrade 3X winnen in stage 3 - Motorkap 4X winnen in stage 2 ook is het hoeverder je komt hoe meer geld je krijgt. hopelijk weet je nu genoeg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.