Jump to content

Bootjes "parkeren" ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik me goed herrinner kon je boten ook "parkeren" in VC (bepaalde property-villa met uitloop/afdak over water waar een boot kon liggen).

Ik vroeg me af of dit in SA ergens mogelijk was. Ik vond het leuk om altijd een bootje ter beschikking te hebben :)

Of is er nog ergens een property te koop dat ik over het hoofd heb gezien (denk het niet... maarja, men weet nooit )

Bewerkt: door NeQo
Geplaatst:

Ik weet het niet zeker maar Daar het huis in the desert van toreno waar je de missie monster hebt moeten doen ligt wel een houten pier waar je een boot moet leggen.

Geplaatst:

Je hebt groot gelijk, dat is het inderdaad.

Hier is het: (mijn pijltje staat erop)

saveplaceboat3pj.jpg

saveplaceboat11za.jpg

Ohja, boten die aan de steiger liggen worden NIET gesaved, enkel bootje IN het huisje wordt gesaved. Wat me wel opviel is dat er niet veel plaats is, dit is vooral voor kleinere bootjes.

Geplaatst:

Ja, ik heb die steiger ook al eens gezien.(er lag een oyster in) maar ik wist niet dat je daar bootjes kon saven! Leuk, ga het straks proberen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...