NeQo Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 (bewerkt) Als ik me goed herrinner kon je boten ook "parkeren" in VC (bepaalde property-villa met uitloop/afdak over water waar een boot kon liggen). Ik vroeg me af of dit in SA ergens mogelijk was. Ik vond het leuk om altijd een bootje ter beschikking te hebben Of is er nog ergens een property te koop dat ik over het hoofd heb gezien (denk het niet... maarja, men weet nooit ) Bewerkt: 25 augustus 2005 door NeQo Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Ik weet het niet zeker maar Daar het huis in the desert van toreno waar je de missie monster hebt moeten doen ligt wel een houten pier waar je een boot moet leggen. Reageren
NeQo Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Je hebt groot gelijk, dat is het inderdaad. Hier is het: (mijn pijltje staat erop) Ohja, boten die aan de steiger liggen worden NIET gesaved, enkel bootje IN het huisje wordt gesaved. Wat me wel opviel is dat er niet veel plaats is, dit is vooral voor kleinere bootjes. Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Ja, ik heb die steiger ook al eens gezien.(er lag een oyster in) maar ik wist niet dat je daar bootjes kon saven! Leuk, ga het straks proberen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.