niels123 Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 lol die gast is eerste klass noob mooi gedaan ! :'D Reageren
Proximitus Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 wweet jij eigelijkj wel wat een noob is? en trouwes, egt vet geinig filmpje man vooral die auto jatten zag er egt dom uit Reageren
boardah Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 ik vind het wel een beetje laggy mischien nieuwere 3d kaart kopen maar ik vond um ckr wel goed! Reageren
Svenie Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 oh niet te doen zo mogen er nog meer komen Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha dit is ECHT lijp Reageren
Darth Vader Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 niet zo leuk hoor Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 echt waar: LoL!!! Reageren
Ikkes Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 leuk in elkaar gezet. mijn complimenten Reageren
dmx Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 er klopt niks van die geluiden! die garage deur hoor je 4 of 5x open gaan en ik hoor steeds Tuut Tuut ey holmes I'm here! verder wel grapig. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 er klopt niks van die geluiden!die garage deur hoor je 4 of 5x open gaan en ik hoor steeds Tuut Tuut ey holmes I'm here! verder wel grapig. Dat komt omdat die garage in real life minder snel open gaat dan de garage's in GTA. Daar kan de maker ook niet veel aan doen... Hij had er ook een langer geluid in kunnen zetten, maar dan zou het niet meer uit GTA komen. En dat elk geluid in het filmpje uit GTA komt, in juist het mooie ervan. Reageren
dmx Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 er klopt niks van die geluiden!die garage deur hoor je 4 of 5x open gaan en ik hoor steeds Tuut Tuut ey holmes I'm here! verder wel grapig. Dat komt omdat die garage in real life minder snel open gaat dan de garage's in GTA. Daar kan de maker ook niet veel aan doen... Hij had er ook een langer geluid in kunnen zetten, maar dan zou het niet meer uit GTA komen. En dat elk geluid in het filmpje uit GTA komt, in juist het mooie ervan. och nee dat meen je niet Reageren
T@rget Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Gne Gne nice gemaakt die autojack lijkt net echt Reageren
sim'on Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 da stappen is wel leuk! diene cj stapt idd ma raar zenne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.