colinkayser Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 eej ik snap echjt geen flikker van dat level want ik vli9eg naar die dam alleen in die walktrough staat dat je naar de rode corona ofzo moet vliegen maar waar is die rode corona Reageren
colinkayser Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 of willen jullie anders een filmpje laten zien hoe jullie dat doen Reageren
Velaro Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Ik had het in het begin ook niet gezien,die corona,je moet redelijk hoog vliegen om de corona te zien,probeer eens wat hoger en lager te vliegen Reageren
Dri3s Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Je moet inderdaad hoog genoeg vliegen. Je kan ook eens de zoekfunctie gebruiken, die staat linksboven. Ik heb de zoekfunctie nu even voor je gebruik en dit zijn de resultaten. Het zijn er btw 17. En je mag niet dubbelposten: dit betekend dat je 2 posts van jezelf onder elkaar post in hetzelfde topic (dit staat ook in de regels). Reageren
colinkayser Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 oke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.