unreal Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 (bewerkt) de sig komen er nog aan. moet er ff nog paar bij maken. edit: bij deze zijn er ook thema soort bev jij wilt iets met een monster dan zeg je bev ik wil iets met monster erop dna probeer ik eyht te maken edit: grove member plaatje maak ik wel ff maar knipperende lichten kn ik niet. als ie klaar is meot je ff aan iemand vragen om dat te maken oke. ga ermee aan de slag. ohja voordat ik eht vergeet hier is wat voorbeelden die je kan pakken 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. heey krAAk me niet te hard af als ze niet mooi zijn. want ben pas maandje bezig edit ga ze niet jatten Bewerkt: 26 augustus 2005 door gtawilco
grove member Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 (bewerkt) oke wil iets zien zoals een auto met knipperend licht of een met een scanbar en een knipperend naam grapje doe gewoon wat jij leuk vindt zet er niet op ''jouw naam'' want ik wil het niet weghalen Bewerkt: 26 augustus 2005 door grove member
Achille Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 je bent ook wel erg stom he nu gaan mensen gewoon zelf hun nam er bij zetten:S denk na zet er iets op bv jou naam of gwn gtawilco waar die naam hoort te staan snapje?
Recommended Posts