Jump to content

Regenboog

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is geen EE !

Dit is gewoon een real-life effect,heb ik al (vaak) in het echt gezien hoor :duh:

Geplaatst:

ge hebt gelijk een regenboog stopten ze erin om het levensecht te maken toch niks speciaal :duh:

Geplaatst:

Tja ik heb san andreas al meer dan een halfjaar en zag zomaar opeens een regenboog die ik nog nooit eerder gezien had, dus daarom dacht ik dat dit wel iets speciaals kon zijn. een regenboog is ook wel normaal, alleen had ik het dus nooit eerder in san andreas gezien. En ik had ook de zoekfunctie gebruikt, en daar stond maar één topic over en daar stond in dat dit gewoon een bug was. Dus daarom dacht ik dat dit niet zo bekend was. ;)

Geplaatst:

Precies dezelfde regenboog zat ook in Vice City.

En dit is geen grap van de makers die je echt moet zoeken.

Regenbogen heb je ook gewoon in het normale leven en in andere computer spellen. Niks bijzonders dus.

Geplaatst:
hier is hij dan,de foto met de regenboog(ik heb deze zelf op google gevonden maar het is hem  ;) )p.s. hij staat links van dat gigantish gebouw _O_

http://img173.imageshack.us/my.php?image=r...=rainbow6xm.png

Dit is een San Andreas forum. Geen GTAIII. :{

ze vragen om een screen van een regenboog,ik heb sa op ps2 ik wil iemand helpen dus hier is de regenboog screen dus ik bleef ontopic

en jij moet nu ook terug ontopic aub ;)

Geplaatst:
ze vragen om een screen van een regenboog,ik heb sa op ps2 ik wil iemand helpen dus hier is de regenboog screen dus ik bleef ontopic

en jij moet nu ook terug ontopic aub

Ik bedoelde ook de SanAndreas regenboog.

Geplaatst:

Volgens mij is die screen nep, hij is van GTA 3 en daar heb ik nog nooit een regenboog gezien.(net zoals vliegende boten :puh: ). Ik zou wel een Screen willen plaatsen, maar ik heb SA op de PS2 en op Google kan ik ook niks vinden. :N

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...