vincent M Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 (bewerkt) op radio los santos hoorde ik gister dat denise desprate is ik en dat ze je mist en alles en volgens mij vroeg ze ook en nummer aan en ze hadden het ook over de denise in ganton dus t moet die denise wel zijn denise is toch ook een liedje uit de jaren 90 mischien wel geen ee maar wel grappig het kan trouwens ook playback fm zijn raak altijd met die 2 in de war Bewerkt: 26 augustus 2005 door vincent M
MarcN Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Cool, heb ik nog nooit gehoord eigenlijk, ik luister er toch best vaak na! Goed gevonden!
Pitbull Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 heb ik ook nog nooit gehoord want ik luister altijd naar Radio x
vincent M Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 ik meestal ook maar was naar die zender aan t zoeke (is altijd wel wat leuks op die zender) maarik zap en dan ff luistere of t leuk is emn dan weer verder toen hoord ik het
Caltson Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 goed gevonden maar was dit al niet bekend?
SWYV Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 humm dit topic gata over die Denise, ik weet niet of ik goed heb gezien, in een missie " A home in the hill" dacht ik die eerste missie waarbij jij huis van Madd dogg moet overnemen van de vagos maar terwijl jij speelt komt jij soms denise tegen zou denise dan zo'n relatie met Vagos hebben?
Juju Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 ik heb t al heeel vaak gehoord kzal precies zeggen wat julio G zegt: give her a call, she said she misses you and she said deperate, that's the word she uses, she said she's desperate, man, what is this man? this ain't lonely hearts, this is Radio Los Santos enz.
Caltson Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 gewoon bericht van Denise aan Cj is dat nou een easter egg??lijkt me meer real life hoor ik kan ook een huwelijksaanzoek doen aan m'n lief op de radio(niet dat ik dat ga doen hoor ) (srry als ik wat hard overkom )
vincent M Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 maar dr is wel een liedje denis denise mischien heeft dat er wat mee te maken en dit hoorde ik ook voor je denise kende
Typhoon Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 jah ik had het ook al ontdekt, ik vond het wel lollig, een paar andere op dit forum ook
vincent M Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 maar is dit nou een ee of nie ik denk t toch niet maar wel grapig eerder een soort realife verwijzing naar t liedje denise denise -blondie
Typhoon Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 waarom naar het liedje?? ze zegt toch dat ze eenzaam enzo is
.Maze. Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Het is leuk gevonden, maar ik vind het geen EE.
Caltson Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 waarom naar het liedje?? ze zegt toch dat ze eenzaam enzo is ik denk ook dat het er niks mee te maken heeft maar het kan zijn dat het liedje nogal zacht en eenzaam klikt(als ik verkeerd zit lach me dan niet uit wantt ik heb het nog niet gehoord)
Recommended Posts