kaaskoekje Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Hoi, in LS ligt in het zuiden een Sawn off Shotgun. Hij ligt in een car, maar ik kan niet in die car komen, dus kan ik 'm niet pakken! Wat als ik erin wil springen, dan klimt CJ op de car :S :S Die Shotgun bevind zich hier: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...ation&name=2135 Reageren
PuffDawg Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 probeer anders eens de auto weg te duwen met een andere of laat hem ontploffen en duw hem dan veel meer kan ik je niet helpen want ik heb het nog nooit meegemaakt Reageren
Arjen Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Als het goed is kan je aan de andere kant van de trein een verhoging op. Of je moet iets opzij lopen. Dan ligt er een plankje waar je over heen kunt lopen en zo in die trein kunt komen. Je kan er ook een auto naastzetten en er dan inspringen. Reageren
rick15465 Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 (bewerkt) probbeer eens een auto er voor te zetten en dan erin te lopen of aan de andere kat proberen. edit:2mensen voor me Bewerkt: 26 augustus 2005 door rick15465 Reageren
Phenx Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 ja dat had ik ook. ik heb een motor gebruikt. Reageren
Caltson Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 het komt het omdat je veel muscles hebt en hoger springt vroeger vond ik cj mooier als hij "skinny was) en toen sprong hij er mooi in.. nu ishij een pak spieren geworden en springt hij er over Reageren
Jon-asses Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 anders gebruik je de wapens cheats e want je kunt sa toch uitspelen met codes dus erg is het niet! greetz jon-asses Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 heb het net ook even geprobeerd, maar met springen klim je inderdaad bovenop die wagon, ik heb het zo gedaan: een aanloopje nemen, dan sprinten tot de rand van het perron (die verhoging) en dan "loopt" ie zo die wagon in, dan niet verder lopen, want dan loopt ie er aan de andere kant net zo hard weer uit Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 anders gebruik je de wapens cheats e want je kunt sa toch uitspelen met codes dus erg is het niet!greetz jon-asses Boeje. Cheaten is gewoon lame... Zelf uitspelen is veeeeel leuker. Tenzij je ff lol wilt trappe. Iig, thnx. Maja, ik ga wel naar de andere plaatsen waar de Sawn off ligt. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 anders gebruik je de wapens cheats e want je kunt sa toch uitspelen met codes dus erg is het niet!greetz jon-asses Boeje. Cheaten is gewoon lame... Zelf uitspelen is veeeeel leuker. Tenzij je ff lol wilt trappe. Iig, thnx. Maja, ik ga wel naar de andere plaatsen waar de Sawn off ligt. jah kaaskoekje ik ben een geboren cheater!(ietsjes overdreven!) geef nu toe dat wat ik zeg is toch het makkelijkst dan die andere tips! greetz jon-asses Reageren
Arjen Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 geef nu toe dat wat ik zeg is toch het makkelijkst dan die andere tips! Net of dat een geweldige onbedenkbare tip is. Iedereen geeft een tip zonder cheats.. So, dat lijkt me veel beter en tevens geef je ook geen antwoord op de topichouder zn vraag. Hij vroeg hoe hij er moest komen en dat antwoord is al vaak genoeg gegeven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.