siem Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2003 ik zit bij de missie van cortez waarbij je een tank moet stelen hoe moet deze missie ? ik heb al eens geprobeerd de soldaten allemaal af te knallen met de cheat nuttertools en panzer maar dan moet ik nog de soldaten uit de tank krijgen want die is op slot kan iemand mij hele pleazzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scorp Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2003 schiet die soldaat die op die tank zit dan komt die andere eruit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2003 zoiets werkt het best. Zorgen dat je erin kan en dan meteen! weg rijden. De Tank is gepanserd dus je kan gewoon tegen auto's aanrijden. Je kan ook schieten met de loop. Rij zo snel mogelijk naar de garage waar je de tank in moet zetten. Als de tank erin staat heb je de missie uitgespeeld en heb je geen politie meer achter je aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
siem Geplaatst: 29 december 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2003 ik heb de tank tot in de garage gekregen maar hoe kan ik voorkomen dat hij ontploft of wat is de bedoeling ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2003 Wel een beetje heel houden dat ding! Zo snel mogelijk er heen rijden. Er in zetten, Uitstappen! Van Garage weglopen en Uitgespeeld! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scorp Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2003 makelijke missie :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2004 Je kan het nog veel simpeler doen. Zet gewoon je auto voor die tank, dan roept die soldaat dat het konvooi moet stoppen en kaap je de tank en wegrijden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2004 Je kunt ook wachten voordat hij bij die donutzaak is (vlak voor politiebureau)...dan zegt z'on soldaat dat z'on kerel donuts moet gaan halen...en dan kan je die tank kapen....dat is iets makkelijker want je kan gelijk rechtsaf... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spruytwilliam Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2004 he neophyter, je kan ook ff v4ragen of die even wil uitstappen das veel makkelijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 23 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2004 Gewoon kettingzaag nemen en de deur eruit zagen, erin gaan zitten en de rest gaat vanzelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King_Of _Vice_City Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 De King Van Vice City zegt: 1. Wachten tot soldaat donuts haalt. Dan de tank ingaan en naar garage rijden. 2. Iedereen met Bazooka neermaaien, tank pakken en garage inrijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.