Jump to content

Las aparaat

Recommended Posts

Geplaatst:

is er een las aparaat in gta s.a op de pc want in zo,n laad scherm net voor het start menu zie je een vent met een las aparaat dus is die er en waar kun je hem vinden

Geplaatst:

Nee, die is er niet, toch niet al wapen.

Je kan hem misschien kan hem gewoon ergens vinden zoals een vuilnisbak op straat (zonder dat je er iets mee kan doen).

Geplaatst:
zoals dries al zei dit kan niet

maar hoe kom je nu op zoiets??

want in zo,n laad scherm net voor het start menu zie je een vent met een las aparaat dus is die er en waar kun je hem vinden

Ik dacht dat hij hierdoor erbij kwam, eerst lezen voor je wat zegt. :sst:

Geplaatst:

het is een van de garagisten die meewerken aan je CJ's garage in San fierro, en die monteur met las dinges zou mss aan jouwe auto's van wang cars helpen he voor auto's te herstellen enzz.....

Geplaatst:

Zo kan je je natuurlijk alles inbeelden, er is toch ook geen peuk die je kan roken die je ook in verscheidene laadschermen ziet?

Verder is het wel een grappig schermpje, steekt z'n sigaret aan met lasser :schater:

Geplaatst:

Het Kan Best Hoor Crifox en als je van die domme opmerkingen gaat zegge doe dan maar lekker ergenst anders

Geplaatst:
Het Kan Best Hoor Crifox en als je van die domme opmerkingen gaat zegge doe dan maar lekker ergenst anders

Hoezo is dit een domme opmerking? Ik ben hier trouwens niet de forum n00b hoor.....

Geplaatst: (bewerkt)

Het spijt me, maar hij heeft wel gelijk. Ten eerste is er geen lasapparaat in San Andreas en ten tweede zou je van alles kunnen bedenken. Dat je bijvoorbeeld ook op een auto kan zitten..

2918dc.jpg

Bewerkt: door MClaw
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een screentje gevonden van die gast met zijn lasapparaat.

Ik zou nu ook niet precies weten wie dat is maar het kan wel zijn dat dit iemand is die in je garage van Doherty helpt.

@ MClaw: waarom post jij nu nog eens dezelfde foto? Je zag toch dat ik er een postte?

post-19-1125132763.jpg

Bewerkt: door Dri3s
Geplaatst:

Ja is Dwaine of Jethro. En er zit geen lasapparaat in het spel. Dus laat het topic maar lekker rusten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...