stefan0077 Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 is er een las aparaat in gta s.a op de pc want in zo,n laad scherm net voor het start menu zie je een vent met een las aparaat dus is die er en waar kun je hem vinden Reageren
Dri3s Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Nee, die is er niet, toch niet al wapen. Je kan hem misschien kan hem gewoon ergens vinden zoals een vuilnisbak op straat (zonder dat je er iets mee kan doen). Reageren
Caltson Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 zoals dries al zei dit kan niet maar hoe kom je nu op zoiets?? Reageren
Froop Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 zoals dries al zei dit kan nietmaar hoe kom je nu op zoiets?? want in zo,n laad scherm net voor het start menu zie je een vent met een las aparaat dus is die er en waar kun je hem vinden Ik dacht dat hij hierdoor erbij kwam, eerst lezen voor je wat zegt. Reageren
Pitbull Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 ik heb er nog nooit 1 gezien dus... Reageren
dmx Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 nee die monteur op dat plaatje houd een las apparaat vast. die kun je zelf niet! Reageren
SWYV Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 het is een van de garagisten die meewerken aan je CJ's garage in San fierro, en die monteur met las dinges zou mss aan jouwe auto's van wang cars helpen he voor auto's te herstellen enzz..... Reageren
Crifox Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Zo kan je je natuurlijk alles inbeelden, er is toch ook geen peuk die je kan roken die je ook in verscheidene laadschermen ziet? Verder is het wel een grappig schermpje, steekt z'n sigaret aan met lasser Reageren
stefan0077 Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Het Kan Best Hoor Crifox en als je van die domme opmerkingen gaat zegge doe dan maar lekker ergenst anders Reageren
Crifox Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Het Kan Best Hoor Crifox en als je van die domme opmerkingen gaat zegge doe dan maar lekker ergenst anders Hoezo is dit een domme opmerking? Ik ben hier trouwens niet de forum n00b hoor..... Reageren
Arjen Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 (bewerkt) Het Kan Best Hoor Crifox en als je van die domme opmerkingen gaat zegge doe dan maar lekker ergenst anders Het spijt me, maar hij heeft wel gelijk. Ten eerste is er geen lasapparaat in San Andreas en ten tweede zou je van alles kunnen bedenken. Dat je bijvoorbeeld ook op een auto kan zitten.. Bewerkt: 27 augustus 2005 door MClaw Reageren
Dri3s Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb een screentje gevonden van die gast met zijn lasapparaat. Ik zou nu ook niet precies weten wie dat is maar het kan wel zijn dat dit iemand is die in je garage van Doherty helpt. @ MClaw: waarom post jij nu nog eens dezelfde foto? Je zag toch dat ik er een postte? Bewerkt: 27 augustus 2005 door Dri3s Reageren
Crifox Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Het is volgens mij gewoon Dwaine of hoe die gast ook heet. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Ja is Dwaine of Jethro. En er zit geen lasapparaat in het spel. Dus laat het topic maar lekker rusten. Reageren
Samurai Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 het is jethro je ziet een naamplaatje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.