Rick_Mense Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Hey ik ben bezig met een 2e pack met veel andere kleren enzo, maar ik wil graag ook nieuwe kettingen maar heb alle kettingen die ik wil al in het vorige pack gedaan. Dus als iemand nog een leuke ketting, horloge, tatoo een paar schoen ofzo weet. zou je dan het plaatje ervan willen geven dan maak ik heb zo snel mogelijk en degen die het plaatje geeft krijgt hem meteen al. Ik hoop dat jullie nog iets leuks weten Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Hier is ie dan: http://img356.imageshack.us/my.php?image=s...238361177ww.jpg Ik stuur je een pm voor de download link. Reageren
Jozz Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 COOL.ziet er heel goed uit. Reageren
dmx Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 (bewerkt) LIJP maar kan ie niet iets groter? oke jammer! mag 1 persoon ook meerdere sieraden aanvragen? Bewerkt: 27 augustus 2005 door dmx Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Nee sorry er zit namelijk een limit aan de grote van de kettingen. Ik kan hem groter maken maar dan mist er een stuk aan de zijkant. Reageren
Crifox Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Ziet er wel funny uit, kan je hem ff per pm naar me sturen? B.v.b. Dank, Crifox Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Voor deze 1e keer stuur ik een pm naar je met de download link. Maar vanaf nu aan krijgt alleen de gene die het sieraad stuurt de download link meteen. De rest moet wachten tot mijn pack klaar is. Reageren
martYn Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Cool, hoop dat je hem snel released Zit er ook nog een ketting van G-Unit ofzo bij? Reageren
sbn Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Zou je mij een ketting kunnen maken met sbn er bij geschreven ? (lijkt me wel vetjes ) Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Martyn ik probeer hem wel snel af te krijgen maar ik moet nu ook weer naar school en ik ben met Super crime city bezig dus het duurt mischien iets langer. En er zitten 2 G-unit/50 cent kettingen in mijn 1e pack, ik heb hem aan gtagames gegeven maar hij is nog steeds niet te downloaden( waarschijnlijk niet geacaptteerd, waarom weet ik niet er staat overal gtagames en de handleiding is duidelijk genoeg ) En sbn ik zal het proberen maar het is makkelijker als iemand een plaatje geeft nu moet ik zelf wat gaan proberen. En daar heb ik niet zoveel tijd meer voor, dus liever voortaan een plaatje geven dan kan ik het wel zo voor je doen. Reageren
martYn Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Oke, begrijp het, ik zit ook weer op school, Maargoed, hoop dat ze misschien bij de 2e pack kunnen, zou ze namelijk wel graag willen hebben Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Als je de kleding en sieraden wilt hebben zul je nu moeten wachten tot GTA Burnout uitkomt. Want bijna alles wat in dat Rick_Mensepack2 zou komen komt nu in GTA Burnout. En Rick_Mensepack 1 kan je nog steeds niet op gtagames downloaden, maar ik zal hem wel proberen op een site te zetten. sorry als je het te lang vind duren. Reageren
Mpp Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) HOE MAAK JE KETTINGEN (PM ME AUB) GROETJES MPPDABEST srry mijn capslock stond aan Bewerkt: 22 september 2005 door mppdabest Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Hey Rick, Hier misschien nog wat iedeetjes: http://www.hiphopbling.com/ http://www.hiphopcapital.com/ http://www.phatchains.com/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.