Jorge_F Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 En Rick_Mensepack 1 kan je nog steeds niet op gtagames downloaden, maar ik zal hem wel proberen op een site te zetten. Je kan hem ook gewoon gratis uploaden op rapidshare.de. Dan kan gewoon iedereen hem downloaden en post je hier de link . Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ja ik weet dat je dat kunt doen op rapidshare. En dat ga ik denki ik nu niet meer doen, omdat hij nu op mijn eigen ( samen met Wiepie ) site staat. Dus als je het eerste pack wilt pm je me maar en dan geef ik je wel de link. En Daddypimp, wil ja dat ik al die kettingen maak of zijn het alleen ideetjes. Want de meeste kende ik al, sorry. Maar ik heb het nu wat drukker( GTA B ) , dus als je gewoon 1 ketting geeft die je wilt zal ik die wel voor je maken. En iemand hier vroeg ook hoe je een ketting maakt. Nou pm me daar ook maar even voor aub. Reageren
Achille Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 welke site? anders download ik er daar wel een paar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.