Big Boss Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 De titel spreekt voor zich. Map viewer 0.5 alpha 2Ik wil allen even weten of je je PS2 CD daar niet mee beschadigt, anders download ik hem niet. Reageren
PatrickW Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Je kunt je PS2 disk niet beschadigen door hem via PC DVD-drive van je PC uit te lezen, tenzij je een ontzettend gammele DVD-drive hebt, die zelf voor krassen op de disc zorgt. Ik heb de PS2 disc van SA, al talloze malen in m'n PC DVD drive gehad, en zoals te verwachten, heb ik nog nooit problemen daarmee gehad. Reageren
Giorgo Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Neen, ik had dit wel eens in een zeer oude pc dan beschadigede hij.maar anders niet pm pw Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Aha, dan is het goed. bedankt Reageren
Juju Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 sorry maar ksnap r niks van, wat kan je ermee doen? Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Nu heb ik nog een vraag, maar ik vond het nogal zinloos om een nieuw topic te open, dus vandaar.Mijn vraag: Hoe open ik een .PAK bestand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.