RedNeck Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 hey beste forummertjes ik heb 2 probs 1. ik heb een auto geinstalleerd met de imgtool en in nde handeling die dingen verander in die dingenj wat bij de readme zit enzo maar nou zijn de wielen van die auto heel klein weet iemand hoe je dit verhelpt 2. ik heb de texturen veranderd van garage_sfw maar nou weet ik niet waar dat gebouw staat weet iamnd dat Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 1.Heb je ook magic wheel mod geinstaleerd? Bij veel auto mods heb je die nodig. 2. Ik weet het niet zeker maar is dat niet wang cars? sfw: San ftiero wang cars Reageren
RedNeck Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 (bewerkt) 1. bedank daar was ik nog niet opgekomen ik zal het is proberen waar kan je die downloaden en is ie voor gta san andreas 2. nee dat is een xoomer garage ergens in san fierro Bewerkt: 27 augustus 2005 door killer11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.