gangster28 Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 hallo, met deze tutorial ga ik je leren hoe je een gedeelte van de auto Wireframe(het geraamte) kan maken met auto's uit gta. stap1 maakeen blauwe brush achtergrond.(zo iets)ik heb 20x20 cm genomen. stap 2 zorg voor 2 plaatjes van de zelfde auto's op de zelfde plaats. 1 die er zo uit ziet en een zo stap3 pak een punt dat je makkelijk op bijde plaatje op de zelfde plaats kan selecteren. stap4 selecteer je plaatje zo. stap5 plak ze op je brush precies goed dat ze aan elkaar passen.en haal met de magic wand tool het stuk om de auto weg. (resultaat)
Achille Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 ik snap er niks van meer uitleg a.u.b. bij die autos die dezelfde ik vind dat echt dom want waar vind je 2 van die plaatjes?:S:S:S:S
gangster28 Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 moet je eens op google zoeken naar ggmm want ik denk dat ik geen link mag geven je komt op een andere gta site daar moet je iets downloaden dat er zo uit ziet.
Slimm Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Ik vind het knap van je, maar haast niemand heeft hier denk ik veel aan. Ook moet een Wireframe auto hebben, die niet zo makkelijk te vinden is. Slotje
Recommended Posts