Jump to content

Paarden race pand

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mede forum leden,

Ik ben nu bij missie Just Busness,

Waar kan en waneer kan ik naar die paarden race (pand) toe ? en waar zit die excat ?

Met vriendelijke groet,

leuk is anders

Geplaatst: (bewerkt)

Zie bijlage voor de locatie. Het is niet duidelijk, maar je moet onder het verkeerskruispunt zijn. Daar is een grote parkeerplaats, en aan die weg ligt de goktent. Ziet er volgens mij een beetje blauw uit.

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

Je kan gewoon even op de kaart kijken die je bij het spel gekregen hebt, het staat aangeduid met een 'blauw paard' en is genaamd 'Off Track Bettig'. ;)

Geplaatst:
Je kan gewoon even op de kaart kijken die je bij het spel gekregen hebt, het staat aangeduid met een 'blauw paard' en is genaamd 'Off Track Bettig'. ;)

maar kan ik daar nu al in ?

Geplaatst:

maar kan ik daar nu al in ?

Ja, het is volgens mij altijd toegankelijk, al vanaf het begin :D

jowx :cya:

Ik denk dat je daar altijd in kan. Maar moest je er toch nog niet in kunnen dan kan je er zeker in na de missie 'Against All Odds'.

Edit: Giorgo was me voor, jowx ook. Ben ik weer de laatste. :duh:

Bewerkt: door Dri3s
Geplaatst:
Ik denk dat je daar altijd in kan. Maar moest je er toch nog niet in kunnen dan kan je er zeker in na de missie 'Against All Odds'.

Edit: Giorgo was me voor.

Heb nog even een vraag hoe kan ik mijn parasut openen ? heb gta voor de pc,

Bij voorbaat dank

Dezelfde knop als schieten je moet op een hele hoge hoogte staan gebruik Gant Bridge ofzo echt hoog en dan als je hem wilt opendoen dezelfde knop drukken zoals je schiet en je moet hem als wapen selecteren.

Ok;Dries wist ik niet.thx

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst:
Dezelfde knop als schieten je moet op een hele hoge hoogste staangebruik Gant Bridge ofzo echt hoog en dan als je hem wilt opendoen dezelfde knop drukken zoals je schiet en je moet hem als wapen selecteren.

Je moet je parachute toch niet selecteren? Als je er een bij je hebt en je spring van hoog gebouw of je springt uit je vliegtuig dan selecteerd het spel automatisch die parachute. ;)

Geplaatst:

Als je hebt zonder cheaten wil doen : zet ongeveer 10% van je kapitaal in op het paard dat 11/1 of 12/1 genoteerd staat, ook dit paard wint ongeveer 1 op 5 races !

Na elke keer dat je gewonnen hebt verhoog je de inzet (10% van je kapitaal). Als je een paar miljoen hebt mag je gerust stoppen, je hebt dan meer geld dan dat je ooit zult nodig hebben.

Geplaatst:

ik zag geen blauw paard op mijn scherm

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...