leukisanders Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Hallo mede forum leden, Ik ben nu bij missie Just Busness, Waar kan en waneer kan ik naar die paarden race (pand) toe ? en waar zit die excat ? Met vriendelijke groet, leuk is anders Reageren
Gunslinger Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 (bewerkt) Zie bijlage voor de locatie. Het is niet duidelijk, maar je moet onder het verkeerskruispunt zijn. Daar is een grote parkeerplaats, en aan die weg ligt de goktent. Ziet er volgens mij een beetje blauw uit. Bewerkt: 26 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
Dri3s Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Je kan gewoon even op de kaart kijken die je bij het spel gekregen hebt, het staat aangeduid met een 'blauw paard' en is genaamd 'Off Track Bettig'. Reageren
leukisanders Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Je kan gewoon even op de kaart kijken die je bij het spel gekregen hebt, het staat aangeduid met een 'blauw paard' en is genaamd 'Off Track Bettig'. maar kan ik daar nu al in ? Reageren
Jowx Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Je kan gewoon even op de kaart kijken die je bij het spel gekregen hebt, het staat aangeduid met een 'blauw paard' en is genaamd 'Off Track Bettig'. maar kan ik daar nu al in ? Ja, het is volgens mij altijd toegankelijk, al vanaf het begin jowx Reageren
Giorgo Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Deze is toegangkelijk van het begin(bij mij toch). Reageren
Dri3s Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 (bewerkt) Ik denk dat je daar altijd in kan. Maar moest je er toch nog niet in kunnen dan kan je er zeker in na de missie 'Against All Odds'. Edit: Giorgo was me voor, jowx ook. Ben ik weer de laatste. Bewerkt: 26 augustus 2005 door Dri3s Reageren
leukisanders Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Ik denk dat je daar altijd in kan. Maar moest je er toch nog niet in kunnen dan kan je er zeker in na de missie 'Against All Odds'.Edit: Giorgo was me voor. Heb nog even een vraag hoe kan ik mijn parasut openen ? heb gta voor de pc, Bij voorbaat dank Reageren
Giorgo Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 (bewerkt) Dezelfde knop als schieten je moet op een hele hoge hoogte staan gebruik Gant Bridge ofzo echt hoog en dan als je hem wilt opendoen dezelfde knop drukken zoals je schiet en je moet hem als wapen selecteren. Ok;Dries wist ik niet.thx Bewerkt: 26 augustus 2005 door Giorgo Reageren
Dri3s Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Dezelfde knop als schieten je moet op een hele hoge hoogste staangebruik Gant Bridge ofzo echt hoog en dan als je hem wilt opendoen dezelfde knop drukken zoals je schiet en je moet hem als wapen selecteren. Je moet je parachute toch niet selecteren? Als je er een bij je hebt en je spring van hoog gebouw of je springt uit je vliegtuig dan selecteerd het spel automatisch die parachute. Reageren
nickerr Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 met paarden race zet k al mijn geld steeds in maar ik verlies altijd wie kan me helpen Reageren
Firk Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Als je hebt zonder cheaten wil doen : zet ongeveer 10% van je kapitaal in op het paard dat 11/1 of 12/1 genoteerd staat, ook dit paard wint ongeveer 1 op 5 races ! Na elke keer dat je gewonnen hebt verhoog je de inzet (10% van je kapitaal). Als je een paar miljoen hebt mag je gerust stoppen, je hebt dan meer geld dan dat je ooit zult nodig hebben. Reageren
love the gang Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Je kan gewoon even op de kaart kijken die je bij het spel gekregen hebt, het staat aangeduid met een 'blauw paard' en is genaamd 'Off Track Bettig'. ik zag geen blauw paard op mijn scherm Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.