Bartjex88 Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Weet iemand hoe de t-shirt heten in player.img of hoe ik er zelf een kan maken Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Je moet bij imgtool bij search/find shirt intypen dan vind je ze.(als het goed is ) En er staat bij sommige ook bij uiy welke winkel ze komen bijv shirtpro, deze kan je bijv kopen bij de prolaps. (het is geen echt voorbeeld heb maar wat ingetypd maar zo werkt het wel) Reageren
SWYV Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 jij zou best met img tool bij player.img openen en zoeken naar "tshirtwhite" want dit tshirt is echt opvallend te zien hoe die eruit ziet, want witte thsirt en de achtergrond is zwart dus teken binnen de zwarte achtergrond Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 jij zou best met img tool bij player.img openen en zoeken naar "tshirtwhite" want dit tshirt is echt opvallend te zien hoe die eruit ziet, want witte thsirt en de achtergrond is zwart dus teken binnen de zwarte achtergrond Maar ik welke winkel hebben ze die t-shirt? Reageren
SWYV Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 jij zou best met img tool bij player.img openen en zoeken naar "tshirtwhite" want dit tshirt is echt opvallend te zien hoe die eruit ziet, want witte thsirt en de achtergrond is zwart dus teken binnen de zwarte achtergrond Maar ik welke winkel hebben ze die t-shirt? kijk, jij kun steeds "tshirtwhite.txd" veranderen in andere txd naam van tshirt zoals tshirtbobored.txd of tshirtbobomonk.txd ofzo die kledy naam die jij wel weet waar te vinden is of ga naar alle kledywinkel en noteren van de kledynamen en dan opzoeken in player.img met img tool en dan bekijken welke lelijke tshirt wegdoen die, dan de lelijke txd tshirt naam noteren en die jij zelf gemaakt heb txd zelfde naam maken en dan de oude in player.img verwijderen en dan de nieuwe .txd invoegen easy is it Reageren
JelleVD Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 het witte tshirt kan je kopen bij de Binco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.