Jump to content

Hitman 4

Fabelous_P

Recommended Posts

Geplaatst:

Heyz MedeMembers,

Er komt weer een nieuwe Hitman genaamd Hitman 4 : Bloodmoney.

Ik weet zeker dat ik hem ga kopen,ik heb wel zin om mensen op onwijze gekke acties te vermoorden.

De vraag kopen jullie hem ook of niet en waarom wel of niet.

Geplaatst:

Zet er voortaan ook even wat informatie bij :) :

Eidos heeft nieuwe screenshots en informatie van Hitman 4: Blood Money vrijgegeven. Dit keer ligt de agency waar Agent 47 voor werkt onder vuur. Een voormalig slachtoffer heeft de jacht op de kale huurmoordenaar geopend en Agent 47 besluit terug te keren naar de Verenigde Staten.

Ook in dit spel is het de bedoeling om zo sneaky mogelijk je missies te volbrengen, om vervolgens met een hoop geld de beste wapens te kopen om aankomende missies makkelijker te maken. Het is ook al bekend dat wanneer Agent 47 als een seriemoordenaar te werk gaat, hij moeite zal hebben om niet herkend te worden in latere missies. Hitman 4: Blood Money wordt tegen het einde van dit jaar verwacht op de PC, Xbox en PlayStation 2.

phpthumbphp0am.th.jpg

Klik hier voor meer screenshots.

Bron: games.fok.nl/

Geplaatst:

nou ja kope. hure en dan branden doe ik bij de meeste spellen.

maar ik ga hem zeker spelen,

(ik vond de grapics in hitman 3 ook geweldig, maar ik vond hitman 2 nog het leukst om te spelen.:puh:

Geplaatst:

Niet over illigale dingen praten, branden etc. valt volgens mij onder Warez Request, het is volgens mij net zo erg om te vragen en er over te praten. :)

Geplaatst:

Ik ga hem ook spelen ja, ook al heb ik de andere delen niet gespeeld, maar hij ziet er wel aantrekkelijk uit om je op af te reageren

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb Hitman 2, en die is ook geniaal. :D Moet je voorstellen hoe deel 4 wordt. Of ik 'm ga kopen? Ik weet niet. Ik heb eigenlijk al een lang wachtlijstje met games die ik wil kopen;

Burnout: Revenge

Brothers in Arms: Earned in Blood

Gun

Buddy

God of War

Ik ga niet al die spellen kopen, ik kies er een paar uit. Misschien ook wel Hitman 4.

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

ik heb ook gelezen dat je weer een rating krijgt net als in hitman 2, (in hitman 3 misschien ook maar die heb ik nog nooit gespeeld) dus je kan als een gek iedereen neer knallen en alles bruut vermoorden, maar je kan het ook op een ongeluk laten lijken en dan krijg je meer geld.

Geplaatst:
volgens mij word hij heel anders

No sh*t Sherlock !

De game ga ik kopen uiteraard, heb nog niet eerder een Hitman game gespeelt ( op Hitman2 demo na ), Blood Money lijkt me dé game voor mij.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

lijkt me ook een onwijs mooi spel, heb me altijd prima vermaakt met die andere delen (hoewel ik deel 1 vrijwel niet gespeeld heb)

is het iemand trouwens weleens opgevallen dat je bij hitman: contracts (deel 3) in ieder geval in die hotelmissie je ook een "tube" hebt als wapen (wel met de code van alle voorwerpen gekregen) en dat dat best een sterk wapen is?

sorry voor het bumpen als dit onder bumpen valt, had niet gezien dat de laatste reactie 2,5 week geleden was.. (7 september! was m'n verjaardag! :D:Y )

Bewerkt: door Studio Salamanca
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...