friso.vandaalen Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Ik zit nu vast bij 2 missies: - Die dat je bij het leger moet inbreken met Ryder. Is er een manier om stil over het muurtje te klimmen? - De missie dat je een drugsdealer ofzo moet achtervolgen op een motor. Ik kan dus niet goed motorrijden. Kan iemand mij helpen? En niet door savegames te geven of codes, ik wil de missie zelf halen! Dank Friso Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Je kunt niet stil over de muur klimmen, want als je schiet, dan hebben ze je door, en als je gewoon over de muur klimt ook, dus je moet gewoon goed je best doen met de kratten, en als Ryder beschoten word, dan moet je gaan helpen. Bij het motorrijden is het gewoon zaak dat je hem blijft proberen, dan lukt het wel op een gegeven moment. Ga onderweg niet schieten, maar volg hem, totdat hij afstapt en schiet hem dan dood. Succes! Reageren
colinkayser Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 (bewerkt) Link verwijderd heb je alle levels op video vet handig Bewerkt: 27 augustus 2005 door .Levi. Reageren
Arjen Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 heb je alle levels op video vet handig Het is verboden te linken naar andere GTA websites. Deze ook. Alle missies staan ook in de Walkthrough. Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 gewoon iedereen neerschieten, doe ik altijd. Gewoon kratjes verzamelen en dan wegrijden:) Deze is te simpel:P Veel succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.