leukisanders Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Kan ik met deze rode bus ook in breken ? zo ja waar en hoe laat ? Met vriendlijke groet, leuk is anders Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Ik weet precies van hoelaat tot hoelaat je kunt inbreken, maar volgens mij was het ongeveer tussen 22:00 en 7:00. Ik heb nog nooit van een rode boxville gehoord, maar volgens mij kun je er wel mee inbreken. Je kunt inbreken bij de huizen waar zo'n geel ding voor de deuren staat. Succes! Reageren
Arjen Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Nope, alleen met de zwarte kan je inbreken. Inbreken doe je altijd des nachts. Reageren
leukisanders Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Nope, alleen met de zwarte kan je inbreken. Inbreken doe je altijd des nachts. Dan weet je me ook vast te vertellen waar ik die zwarte bus Boxville Zwart kan vinden ? Met vriendelijke groet, Leuk is anders Reageren
Arjen Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Ik weet er eentje uit mn hoofd, dat is tegenover de Gym in Los Santos. Tussen een paar rijtjeshuizen in. Verder kan je kijken in de walkthrough. Reageren
leukisanders Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Ik weet er eentje uit mn hoofd, dat is tegenover de Gym in Los Santos. Tussen een paar rijtjeshuizen in.Verder kan je kijken in de walkthrough. Ik ga eens even kijken of ik uhm kan vinden, Bedankt al vast in iedergeval. Reageren
leukisanders Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 YES Ik heb hem idd gevonden tegen over de gym/sport zaal In dan het 2 de blokje huizen super bedankt P.S. In breken doe je toch met alt (voor de pc) in gedrukt houden en met en nummer 2 in drukken of zo of is het naar 22:00 uur gewoon ergends een gele pijl ? Al vast bedankt Reageren
Arjen Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Met Alt loop je langzaam inderdaad. Maar ik weet niet wat je met nr. 2 bedoeld. Ik sluip gewoon met het mes rond of met een knuppel en dan sla ik de bewoner tot moes. Je kan inderdaad gewoon inbreken. Maar doe het niet in de Grove Street aangezien je daar kans hebt om in een huis in te breken waar OGF Members zitten. Reageren
joerii Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Als ik ga inbreken Rij ik de boxville tot vlak voor de deur. Schiet de bewoners af met een 9mm silenced en inladen die handel. Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Je kan idd alleen inbreken met de zwarte boxville. tussen 20.00 en 06.00 uur Als de bewoners wakker worden, dan moet je binnen de 10 seconden het huis uit zijn, anders krijg je een twee-sterren Wanted-level. Dag :06.01-19.59 Nacht:20.00-06.00 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.