Jump to content

sandking met hydraulics

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of hett hier al eens gestaan heeft. Je gaat een sandking halen je zet hem in een garage (de dichtste is volgens mij die aan je vliegveld). Je saved. Dan rij je me die sandking terug naar de plaats waar de sandking staat en als alles goed is staat daar een sandking met hydraulics.

Het is mij al 3 keer gelukt op PS2 en 2 keer bij een vriend op PC.

Geplaatst:

hier staat er iets over. daar zegt Mr Boss:

op iedere auto kun je hydrolics zetten dus zo bijzonder is het ook weer niet

Als het waar is wat hij zegt is het niet zo bijzonder, zo niet is het erg leuk gevonden ik ga het ook eens uitproberen. :)

Geplaatst:

@ Boterbal.

Dan heeft hij het aardig fout.

Aangezien ik nog nooit hydraulics heb gehad op de Hotknife, Hotring Racer, Kart, Journey, Camper, Caddy, Bloodring Banger, Monster, BF Injection, Bandito, Quad, Vortex, alle motoren en fietsen. Alle grote bussen en vrachtwagens kan je niet tunen, kleine busjes ook niet behalve de Bobcat, Moonbeam en Walton. Politieauto's kan je ook niet tunen.

Geplaatst:

bij de ps2 moet je niet saven om een sandking met hydralics te krijgen!

en mr boss heeft het fout want niet elke auto kan je tunen hoe kan je dan hydralics krijgen op een auto zonder dat je hem kan tunen? :? behalve de sandking e! :bonk:

greetz jon-asses :cya:

Geplaatst:

Soms is het gewoon een Sandking met Hydraulics en soms niet, je hoeft er verder niks voor te doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...