Jump to content

Ingang naar Ugly World

Recommended Posts

Geplaatst:

Ok, hier kan je zien waarom ik het Ugly world genoemd heb:

uglyworld37vu.th.jpg

uglyworld59sq.th.jpg

uglyworld43lc.th.jpg

Hoe moet je er komen?

Je hebt hier sa place manager voor nodig:

1. Start een nieuw spel en wanneer je Liberty City blahblah ziet moet je esc drukken en teleporteren naar een marker. http://img386.imageshack.us/my.php?image=u...lyworld63vp.jpg

2. Nu teleporteert hij je vanzelf weer ergens anders heen de filmpjes moet je niet afkijken.

3. Je spawnt nu op de plek waar je normaal spawnt alleen je blijft maar door de grond heen vallen teleporteer dan naar het Warehouse (niet de marker maar de solid grond):

x= 1395.9

y= -14.5

z= 1001.5

4. Nu voer je de jetpack cheat in en teleporteer je terug naar de normale wereld die nu nog steeds unsolid en untextured is.

Nuttig? Nee, maar wel leuk :puh:

Geplaatst:

dat heb ik al als ik met een hydra over de steden vlieg want ik heb een erg crappy Video kaart maar het niet is Unsolid !!

Geplaatst:

Fireman wil jij even naar het LS vliegveld toe gaan en kijken of je nu sporen ziet van de verwijderde landingsbaan?

Geplaatst:
Fireman wil jij even naar het LS vliegveld toe gaan en kijken of je nu sporen ziet van de verwijderde landingsbaan?

Ok...

Waar is die ook alweer?

Geplaatst:

mooi gedaan,maar kan je ook een place manager op ps2 verkrijgen??

p.s. onze fireman is wel een echte bleu hell onderzoeker ;)

Geplaatst:
mooi gedaan,maar kan je ook een place manager op ps2 verkrijgen??

p.s. onze fireman is wel een echte bleu hell onderzoeker ;)

Haha idd :puh: , Ik own de interior en bluen hell :puh: , nee je kan sa place manager helaas niet krijgen op de ps2 maar met een cheatdevice kon je volgens mij ook teleporteren.

Geplaatst:

Het is toch gwoon de wereld maar dan niet volledig geladen...

Trouwens, de bleu hell is wel nuttig om in Area 69 te komen.

Geplaatst:
Het is toch gwoon de wereld maar dan niet volledig geladen...

Trouwens, de bleu hell is wel nuttig om in Area 69 te komen.

Dat is idd wel handig om in area69 te komen en in het gasstation en in de plastics factory.

Het is idd niet echt geladen dus nog unsolid je krijgt dit effect meestal ook met teleporteren maar dan is alles nog solid. Ik heb trouwens een paar objecten gevonden in de lucht (interior world).

Geplaatst:

Ok...

Waar is die ook alweer?

klik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...