niels123 Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 ik heb net een nieuwe monitor gekocht en ik d8 van san andreas te spelen, en hem op een hoogere resolutie te zetten wat blijkt nu : ik heb hem op een te hoge resolutie gezet en ik krijg geen beeld meer waneer ik san andreas opstart weet iemand wat ik moet doen ? een vriend van me zij dat ik hem opnieuw moest instaleren kan iemand mij helpen ??? alvast bedangt groetjes niels Reageren
Stino Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Je kunt hem het beste eerst opnieuw installeeren en kijken wat hij dan doet Reageren
Gunslinger Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 (bewerkt) Ga naar Deze Computer -> Documenten van <gebruikersnaam> -> GTA San Andreas User Files. Dan moet je gta_sa.set verwijderen. Nu zijn alle instellingen weer normaal. Als het goed is start SA nu weer goed op. Bewerkt: 27 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
niels123 Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 ok thx hij doet het weer hartelijk bedangt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.