Jump to content

the 90

SanAndreas-noob

Recommended Posts

Geplaatst:

ben hem nu al een week aan het doen.. maar lukt maar niet om goud te halen.. weet iemand misschien hoe je het kan halen? het is die opdracht bij drive school, dat je je auto zo tussen 2 andere autos moet parkeren..

bedankt.

Geplaatst:

- Binnen de tijd.

- Zonder Schade

- Mooi op één lijn met de andere auto's.

- En in het midden tussen de andere auto's.

Dit zijn denk ik alle voorwaarder.

Ik denk niet dat hier veel tips voor zijn, je handrem gebruiken, als je achterste te veel gaat slippen tegensturen. Allemaal logische dingen. Ik denk niet dat er veel trukjes voor zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit kun je op meerdere manieren doen.

Helemaal tot het eind keihard rijden en dan vol in de remmen, zodat je vanzelf scheef trekt. Deze manier is imho niet de beste.

Je kunt het beter benaderen als ware het een 180, maar die je niet helemaal doorzet. Dus doe als volgt:

Geef gas en ga iets naar rechts. Ongeveer zodat de neus van je auto iets voor de neus van de rechter auto blijft. Als je de twee auto's driekwart benaderd bent, gas los.

Dan (vlot achter mekaar)de handrem aantrekken en naar links insturen. Dit gaat rustig en vloeiend (als je niet als je niet te hard aan komt rijden).

Voila!

Wat ook helpt is om de missie Burn and Lap veel te oefenen. Hier doe je dus telkens 180-ers. Je kunt namelijk tijdens het uitvoeren van een 180-er corrigeren/bijsturen. Het is niet een alles-of-niets aktie, maar is controleerbaar. Dit gebruik je ook be de 90

Dus tijdens de aktie insturen en remmen, blijven aanvoelen hoe de auto reageert en stuur een beetje bij.

Echt waar, als je veel oefent (en dus ook bij Burn and Lap) kun je de 90-er met routine 1 op de 10 pogingen halen! Geen bluf, het is een kwestie van gevoel en oefenen en echt niet een kwestie van geluk. Iedereen kan het.

(Ik heb de PC versie)

EDIT: ik overdreef iets. 1 op 10 moet lukken :D

Bewerkt: door Hollo
Geplaatst: (bewerkt)

bedankt bijde :D morgen nog ff proberen

denk nu wel dat ik het ga redden dankzij de tip van hollo :D

bedankt.

alleen heb ik die hot lap ofzo ook nog niet goud :( is ook best moeilijk..

Bewerkt: door SanAndreas-noob
Geplaatst:

ik heb hem op veel manieren gedaan maar deze was de beste en lukte dus ook: rij direct even naar recht en dan rechtdoor (verticaal op de rechtse auto dus), op het einde rem je (niet handrem!) en rij je er mooi in, zo lukte het bij mij :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...