grove member Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 hoe maak je een foto (plaatje ) van jou bureaublad of je achtergrond mijn toetsenbord heeft geen printscreen Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Zonder printscreen knop lukt dat volgens mij dan niet. Reageren
NickDrake Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 kan je een screen geven van je toetsenbord dan kan ik je miss helpen P.S. op je toetsenbord staat het met prtsc sysrq afgekort Reageren
Gino Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 De eerste knop rechts van F12 Reageren
NickDrake Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 dan heb jij een raar toetsen bord?? naast F12 staat bij mij insert dan delete en dan pas print screen onze pc is wel 4 jaar oud ... Reageren
bjorn13 Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Het ligt niet aan je PC, het ligt aan je TOETsebord!! bij mij staat print screen ook naast f12 Reageren
Silverwing Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Grove Member zal volgens mij niet goed gezocht hebben naar Printscrn, want het is naast F12. Als het daar bij hem niet is, dan heb je het niet op je Toetsenbord, wat mij wel zou verwonderen. Reageren
Synchro Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Je kan ook zo doen : Dat is het makkelijkste: Start -> Alle Programma's -> Bureau-Accessoires > Toegangelijkheid -> Schermtoetsenbord. Dan dit : Dan ga naar paint of Photoshop, Doe Edit ( Bewerken ) -> Paste (plakken). En normaal heb je het dan. Maar je ziet waar op de schermtoetsenbord waar dat Printscreen is. Bij mij is het dit: PrtSC SysRq of Prt Scn Hou het in, Na dat tijdje doe je bij Photoshop, Paste. Of bij Paint , Plakken. Hopelijk heeft het gewerkt Reageren
grove member Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 ja maar ik heb een laptop die is nieuw en het staat op de F12 je moet een knop genaamd fn indrukken en dan op dat drukken maar dan gebeurt er niks waar komt die plaatje dan of hoe moet je het plakken ik edit dit en plak er een foto op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.