Lance Vance Dance Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Ik moet met een klein vliegtuigje door een corona boven een groter vliegtuig vliegen. Dan laat CJ zich bovenop het grote vliegtuig vallen en gaat hij naar binnen (hoe dom ) Dan moet je 5 gastjes neerschieten (4 beveiligingsgastjes en de piloot). Tot zover lukt het me maar dan moet ik landen, ik d8 eerst geen probleem maar ik minder vaart met O (PS2 besturing) en ga steeds een stukje lager. Toch als ik land ga ik in huppeltjes. 1 keer kwam ik stil te staan maar toen ontplofte mijn vliegtuig direct. Hoe moet dit kleine probleempje? Alvast bedankt! Reageren
Little Mister Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Het vierkantje is remmen. Dus je moet gewoon als je het vliegveld naderd gewoon afremmen en dan rustig op de grond landen. En vergeet niet je wieltjes uit te klappen! (L3, of R3, ik weet niet meer precies) Reageren
Giorgo Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Met r3 klap je de wieltjes uit en heel traag op de grond gaan niet in 1 smak maar lichtjes landen en ineens remmen. Giorgo Reageren
Caltson Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 en zie ook dat je achterste(van het vliegtuig) een beetje meer naar achter staat Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Ik land telkens in t begin van de baan heel zachtjes maar hij blijft telkens ontploffen:( Ik kan het niet hier neer zetten, k heb PS2 Reageren
gta boy Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 heel simpel als je boven lv vliegt ga je zo vliegen dat je rect voor de landings baan bliegt gas los wielen iut klapen remmen laaten dalen zo dra je de grond raakt duw je de neus omlaag en dan remmen en blijf die neus omlaag duwen zo rem je gta boy Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Ik haat landen met een groot vliegtuig Reageren
Pitbull Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Ik haat landen met een groot vliegtuig dat haat ik ook enorm Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Grote vliegtuigen schiten altijd door en remmen niet goed, die stuntvliegtuigjes juist wel. Ook alle andere kleine vliegtuigjes remmen goed. Een heli is het makkelijkst met vliegen vind ik:) Reageren
Giorgo Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Wel een hele grote tip is: voor de landingsbaan ga zo laag mogelijk en op de baan als je nog maar ff naar onder moet gaan en je bent er en dan rem je heel bruusk! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Jah inderdaad, heel laag en langzaam gaan vliegen, gas los laten en gewoon langzaam naar beneden "glijden" Reageren
Aminozuur Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 ten eerst hydra is beter dan een heli omdat je veel harder gaat en het landen is ook malijk voordat je de vliegveld bereikt druk je R3 dat is de rechter analog stick indrukken dan moet je met vierkantje rustig remmen naar het rode vlak toe Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Als je het vliegveld nadert, druk vierkantje.Vanaf het moment dat je de landingsbaan ziet, dalen.Blijf laag vliegen~ 2meter boven de grond, daarna zachtjes dalen en optrekken als je neus bijna de grond raakt, anders vliegt je vliegtuig in brandt, en ontploft het. misschien heb je hier of hier wat aan. Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Aan die plaatjes heb ik niets sorry maar wel aan jullie tips bedankt:) Ik ga t zeker weer proberen Reageren
B-Dup Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 je moet geleidelijk afremmen, dus niet vol gas op dat vliegveld afvliegen, maar gas los en steeds zachtjes afremmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.