bjorn13 Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 "WEB Status Indicator" dat zou ik graag weten hoe je dat doet.. ik snap het niet! ik weet niet waar je "USER ID " staat want ik weet niet zoveel van msn af! voor de mensen die niet weten wat het is. het is iets waarmee je je msn status in je handtekening kan late zien... ik hoop dat julie het weten?!! Reageren
Spacecraft Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Dat staat er toch? Add the bot mentioned in the section below to your contact list, this allows the bot to stay up to date with your presence on MSN. And well... that's pretty much it. Now you can use the indicator too. All you need to do is use the url http://www.bencastricum.nl/msn/status.php/<msn id>.png as an image source. Replace the <msn id> part with the msn id you get from the bot. To obtain your msn id, open a chat session with the bot and type "!uid" (without the quotes ofcourse). Reageren
bjorn13 Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Dat staat er toch? Add the bot mentioned in the section below to your contact list, this allows the bot to stay up to date with your presence on MSN. And well... that's pretty much it. Now you can use the indicator too. All you need to do is use the url http://www.bencastricum.nl/msn/status.php/<msn id>.png as an image source. Replace the <msn id> part with the msn id you get from the bot. To obtain your msn id, open a chat session with the bot and type "!uid" (without the quotes ofcourse). okey Ik had gewoon even moete wachten tot die botje online was stom vanme Reageren
NickDrake Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 bij mij is hij nooit online wel lastig Reageren
bjorn13 Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 bij mij is hij nooit online wel lastig Bij mij is hij de hele tijd online maar je mag maar 1 bot hebe dus deze bot en niet alice hé want anders accepteert hij het niet dacht ik! Reageren
Kraay Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 bij mij is hij nooit online wel lastig Bij mij is hij de hele tijd online maar je mag maar 1 bot hebe dus deze bot en niet alice hé want anders accepteert hij het niet dacht ik! Geen alice?? Ik zal haar missen . Die stomme tombot ding reutemeteut botje mag van mij gerust weg, maar alice . Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 bij mij is hij nooit online wel lastig Bij mij is hij de hele tijd online maar je mag maar 1 bot hebe dus deze bot en niet alice hé want anders accepteert hij het niet dacht ik! Geen alice?? Ik zal haar missen . Die stomme tombot ding reutemeteut botje mag van mij gerust weg, maar alice . Alice is maar stom, die zegt altijd hetzelfde. Het enige leuke zijn die moppen van haar. En op die site kan ik niet zoveel info vinden over die bot dus ga ik hem maar niet downloaden. Eerst maar weten wat hij precies doet Reageren
bjorn13 Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Puffdawg had me ge PMt om te vragen hoe je dat doet voorin je handtekening ik heb het even uitgelegt ======================================= Oke, ik zal het even uitlegen in het nederland's! je, voegt de Bot toe 'msnbot@bencastricum.nl ' je kan hem alleen toevoegen als je alleen deze bot op je msn hebt,dus geen alice,tombotje, ETC... als je hem hebt toegevoegt (ff wachten kan soms een dag duren tot hij je toegevoegt heeft!!) dan moet je een gesprek starten en dan moet je. !uid . dus alleen !uid zegen en dan even wachten en dan zegt hij iets van '' je email adres en dan staat er msn ID en een hoop cijfertjes en letertjes dus die moet je kopieren en dan; gaan je naar hier dan pak je deze link 'http://www.bencastricum.nl/msn/status.php/msn id.png dus waar msn id staat moetje msn id weg doen en dan de msn id van alle cijfertjes. in die link plake hé! dan kom je naar gtaforum dan naar handtekenig dan dan duw je IMG dan kopier je Dé LINK !! en dan plak je die in de IMG dan ben je klaar!!! dan kan je nog Mijn msn status = ervoor zete en dan is het voledig klaar!! hoop ik voor jou dan ========================================== Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.