kidcool Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 ik cheat nogal kan dat dat je comp blokeert wat me comp loopt nogal rap vast als ik da spel speel ik heb gta sa met een no-cd crack Reageren
Froodooo Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) Heb je het spel gedownload? Als dat zo is, mogen we je niet helpen. Dit denk ik tenminste vanwege de no-cd crack. Bewerkt: 28 augustus 2005 door Froodooo Reageren
kidcool Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 nee tis het orginele spel maar met een no-cd crack Reageren
kidcool Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 nee tis het orginele spel maar met een no-cd crack Reageren
Gunslinger Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Niet dubbelposten! Maar als je de originele hebt, moet je hem is zonder no-cd proberen te spelen. Misschien heb je er dan minder last van. Reageren
Froodooo Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 nee tis het orginele spel maar met een no-cd crack Waarschijnlijk deed je het dubbelposten niet expres, maar het mag niet. Druk gewoon een keer op de knop om het berichtje te plaatsen. Het kan een beetje langzaam gaan, maar GTAForum is druk op zoek naar een andere server. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 nee tis het orginele spel maar met een no-cd crack Waarschijnlijk deed je het dubbelposten niet expres, maar het mag niet. Druk gewoon een keer op de knop om het berichtje te plaatsen. Het kan een beetje langzaam gaan, maar GTAForum is druk op zoek naar een andere server. Er zaten 10 minuten tussen die 2 posts, daar kan het dus echt niet aan liggen Een no CD crack geeft geen problemen noormaal gesproken... Wat zijn je specs.. ? Reageren
Godrax Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Gebruik je een trainer als je gta speelt? Download de patch op www.nomorehotcoffee.com en waarschijnlijk kan het probleem daarmme opgelost zijn (bij mij was dat ook zo en ik gebruik die trainer niet meer en heb de patch en ik heb geen problemen meer) En ja zoals bradley zij wat zijn je comp specs? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.