leukisanders Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Hallo mede forum leden, Hoe veel punten moet je bij de Cesar Vialpando Missie hebben ? Met vriendelijke groet, Leuk is anders Reageren
Dri3s Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Als je die missie bedoeld met die lowriders waarbij je moet hoppen of hoe je het ook noemt, dan moet je gewoon meer punten halen dan je tegenstander. Reageren
leukisanders Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Als je die missie bedoeld met die lowriders waarbij je moet hoppen of hoe je het ook noemt, dan moet je gewoon meer punten halen dan je tegenstander. Ja die missie bedoel ik idd waar je moet hoppen weet ik veel, maar welke telling is van mij de onderse toch ?of ben ik Player ? Reageren
Arjen Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Jij bent Player, dus als je meer punten hebt kom je boven aan te staan. Reageren
leukisanders Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Jij bent Player, dus als je meer punten hebt kom je boven aan te staan. Nou ik ga het nog maar eens proberen had net maar 200 punten Wens me maar succes Reageren
leukisanders Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Oke, Oefenen baart kunst kwam 100 punten te kort haha nu moet het lukken Reageren
Flame^ Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) Mocht het nog steeds niet lukken en heb je SA op de PC kan je je savegame uploaden via Rapidshare en het in dit topic zetten. Als het op de PS2 hebt is het mogelijk om dat via Armax en een USB-Stick het op de PC te zetten. Dan kan iemand anders hem voor je doen die ook Armax en een USB-Stick heeft . Bewerkt: 28 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
matt13080 Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 bij deze missie maakt het niet uit hoeveel punten je hebt je moet gewoon meer punten dan je tegerstander hebben en de missie stopt ongeveer bij iets meer dan 1000punten en anders zet je hem even op het forum dan haal ik hem wel even Reageren
Damos Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 het is toch zo dat je meer punten moet halen dan fouten Reageren
spikeT Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 het is toch zo dat je meer punten moet halen dan fouten meer punten halen dan fouten?? hoe beter je beweging getimed is, hoe meer punten je krijgt. En het totaal moet dus meer zijn als je tegenstander (zoals hier al x keer is gezegd) greetz Reageren
ries Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Wat een zenuwenmissie zeg. Ik kan steeds heen en weer rijden om het vervolgens weer te verknoeien. Iemand nog tips? Moet je die caps lock toets ook gebruiken eigenlijk? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.