womb Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) Bij je vliegveld in de woestijn is er niet alleen de gewone garage naast je huis waar je 4 autos kan insteken maar aan de overkant van de landingsbaan is er ook een gigantische hangar waar je ook maar 4 dingen in kan plaatsen. Dit is eigenlijk bedoeld voor 4 vliegtuigen in te plaatsen natuurlijk. Maar weet er misschien iemand hoe je dat aantal van 4 dingen kan veranderen naar bevoorbeeld 25 om al mijn autos daar te zetten. thx WOMB Bewerkt: 28 augustus 2005 door womb Reageren
Froodooo Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Ik weet niet precies hoe het kan. Met een mod denk ik het wel. En het is niet toegestaan om je e-mail adres in een bericht te plaatsen. Reageren
womb Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 ah sorry welk e-mail adres trouwens Reageren
Dri3s Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Je zou dit beter in het modding forum plaatsen. Bij Modding Request. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Verplaats naar Modding Request dan maar. Moved...... Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Bij je vliegveld in de woestijn is er niet alleen de gewone garage naast je huis waar je 4 autos kan insteken maar aan de overkant van de landingsbaan is er ook een gigantische hangar waar je ook maar 4 dingen in kan plaatsen. Dit is eigenlijk bedoeld voor 4 vliegtuigen in te plaatsen natuurlijk.Maar weet er misschien iemand hoe je dat aantal van 4 dingen kan veranderen naar bevoorbeeld 25 om al mijn autos daar te zetten. thx WOMB 1) Zet je auto recht voor de garage. 2) Stap uit je auto. 3) Wacht tot de deuren van de garage helemaal open zijn. 4) Stap weer terug in je auto. 5) Nu kan je je auto er gewoon neer zetten zonder dat hij zegt dat er niet meer in kunnen. Met Vriendelijke Groet Ronnie Reageren
Jarno Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Maar op een gegeven moment slaat hij toch niet meer op. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) Maar op een gegeven moment slaat hij toch niet meer op. Dat weet ik niet heb ik eigelijk nog nooit naar gekeken of het wel kan of dat het niet kan:N Maar ik denk dat je het net zo vol kan gooien als je zelf wilt EDIT : dit Topic hoort eigelijk niet in dit forum of wel? (of net andersom) Bewerkt: 6 september 2005 door Ronnie1987 Reageren
PatrickW Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Zodra je een vijfde voertuig (via een trucje) in je garage zet, zal een van de vijf voertuigen niet meer aanwezig zijn, als je later weer terug komt. Dit is door een simpele mod niet eenvoudig aan te passen, onder anderen, omdat in het formaat van de save-file maar ruite is voor 4 voetuigen per garage. De enige mogelijkheid om dit te doen is een vrij uitgebreide SCM mod te maken, die het gedrag van normale garage nabootst (zoals ik met de marina carpark mod voor Vice City heb gedaan). Ik weet dat er op het engelse forum mensen bezig zijn iets soortgelijks te maken voor SA, op basis van mijn code, maar volgens mij is dat nog niet helemaal uitontwikkeld (er zijn wel test versies, als ik het goed heb). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.