Caltson Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 hey iedereen ik weet niet of dit al bekend was,maar je kan je homie's je auto geven(je kan ze ermee laten rijden,ook al heb jij er ingezeten. Instructies: Eerst ga je met een homie oproepen dan zoek je een wagen met 2 of meerdere zitplaatsen stap in,en laat je homie ook instappen. stap terug uit en laat je homie ook uitstappen dan stap je terug in,maar terwijl je instapt moet je je homie wegsturen (op ps2 is dat een lange tijd op het beneden pijltje duwen) Je homie zal instappen. dan stap je terug uit en je homie zal blijven zitten na een tijdje stapt hij ook uit en stapt dan terug in en rijdt weg met je auto Greetz gtagangster Reageren
Velaro Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Sorry,ik snap het niet wil je het in ABN doen A.U.B ? Reageren
Caltson Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Sorry,ik snap het niet wil je het in ABN doen A.U.B ? heb je sa op ps2 of computer??? mischien kan ik het dan beter uitleggen Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Leuk gevonden. Maar verder kan je er geen speciale dingen doen. Dus zeg maar dat jij de drive by moet doen in plaats van je homie? Reageren
Caltson Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Leuk gevonden. Maar verder kan je er geen speciale dingen doen. Dus zeg maar dat jij de drive by moet doen in plaats van je homie? nee,hij rijdt er vandoor jij blijft niet zitten hoor Reageren
Flame^ Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) Je kan je Glitches&Bugs beter zetten in dit topic . Het is wel leuk gevonden maar als je je auto toch kwijtwil kan je net zo goed uitstappen of het in de prak rijden . @Beatboxgamer Hij bedoelt dat je kan zorgen dat je homie in de auto gaat zitten, terwijl hij er nog niet in heeft gezeten, hij gaat er dan ook niet uit. (volgens mij) Bewerkt: 28 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Caltson Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Ok zal dit doen big smoke dus gelieve iedereen met vragen te posten in dat glitches en bugs topic,en niet hier dus hier mag wel een slotje op Reageren
Fireman Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Je hebt dit vast op een andere site gevonden mag je de link hier niet plaatsen, ik heb het naemlijk ook al op andere sites gezien. Reageren
GTAmaniax Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 als je een homie achter op je quad hebt zitten en je gaat in het rondje van een van je vriendinnen staan rijd je homie ook weg met die quad Reageren
Caltson Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Je hebt dit vast op een andere site gevonden mag je de link hier niet plaatsen, ik heb het naemlijk ook al op andere sites gezien. nee,dit is echt es eindelijk iets wat ik zelf heb gevonden,(stom toeval eigenlijk stapte in m'n auto,stuurde homie weg met alle gevolgen he ) Reageren
Fireman Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Je hebt dit vast op een andere site gevonden mag je de link hier niet plaatsen, ik heb het naemlijk ook al op andere sites gezien. nee,dit is echt es eindelijk iets wat ik zelf heb gevonden,(stom toeval eigenlijk stapte in m'n auto,stuurde homie weg met alle gevolgen he ) ok, dan maakt t niet uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.