euroman Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 IK HEB EEN AUTO GEDOWNLOAD IN WELKE MAP MOET IK DE BESTANDEN PLAKKEN VAN SAN ANDREAS Edit door Mazzeltje: Capslock voortaan uitzetten a.u.b. Reageren
Caltson Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 was hier geen topic over??kijk verder in het forum missie hulp Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Verplaats naar Moding Forum. Moved....... Reageren
euroman Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Ken het niet vinden dus weet ik het nog niet Bedankt voor de moeite. Edit Door Mazzeltje: Zet even Capslock uit A.U.B. Reageren
Caltson Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Gebruik dan de zoekfunctie!!! Edit Door Mazzeltje: Zet jij ook even Capslock uit. Je geeft nu een verkeerd voorbeeld. Nu denkt een nieuw lid dat dat normaal is op dit forum. En dat is het niet. Reageren
Wauzie Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Over de echte vraag van het topic . Je moet allereerst kijken welke bestanden je hebt, je hebt minimaal de bestanden *.TXD en *.DFF (pak wel eerst de rar uit als je die hebt). Download nu de IMGtool 2.0 en installeer hem. Ga nu naar je San Andreas map en ga naar de map Models en open je het bestand GTA3.img met de IMG tool door er op te dubbelklikken. Druk op F2 en typ de naam van de wagen in die je gaat vervangen, bijvoorbeeld Turismo. Klik op enter en je ziet dat je de wagen ziet staan, klik met de rechtermuisknop op de DFF en kies Replace, kies nu de DFF die bij de download zit. Doe hetzelfde met de TXD. Als afronding ga je naar Commands -> Rebuild Archive. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.