Cpt.Pinguin Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 wat voor een gang is yakuza in het echt? of bestaat het wel? Reageren
Mark B. Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 De Yakuza is de Japanse mafia en bestaat volgens mij wel. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Het is ook inderdaad de Japanse Mafia. Ik heb het even op internet gezocht. En ik heb 1 site gevonden. Misschien vind je hier informatie wat je wel kunt gebruiken. http://web.telia.com/~u31302275/yakuza.htm Het is wel in het Engels jammer genoeg. Reageren
SWYV Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 ik vind dat die Japaneze maffia stomme maffia, toch liever de maffia van Sicilie Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 ik vind dat die Japaneze maffia stomme maffia, toch liever de maffia van Sicilie Dit topic gaat niet over welke Mafia je nou leuk vind of stom vind. Het gaat over de Japanse Yakuza Mafia. Reageren
Darth Vader Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Gebruiken ze zulke japanse geweren dat de japanse politie ook heeft? Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Gebruiken ze zulke japanse geweren dat de japanse politie ook heeft? De Yakuza in GTA III gebruikt volgrns mij uzi's. Reageren
Darth Vader Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Ik dacht dat ze zo'n colt 45 ofzo gebruikten. Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Ja, sommige Yakuza's lopen ook met gewone pistolen rond.. Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Ik vind de Yakuza juist een topgang. De Yakuza Stingers zijn echt gave auto's:) @sonny, ik d8 van jou juist de Columbian Cartel als beste gang lol;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.