dragon112 Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 ik heb alles maar dan ook alles al uitgespeeld en ben weer overnieuw begonen dus ik weet alles all (denk ik ) maar ik zag laatst op tv dat er ook een verborgen sekscene in zit weet iemand waar je die vind hoort dat trouwens ook bij of je hem 100 % gehaalt heb of niet :$ :$ Reageren
Giorgo Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) Je bedoelt zeker de hot coffee mod de zoekfunctie is handiger maar ik leg het ff uit Patrickw heeft een mod ontwikkeld voor op de pc genaamd: de hot coffee mod daarin kan je met je vriendinnen verborgen sekscenes bekijken en het is verboden blabla iedereen kwam ertegen in en het is nu verwijderd uit alles en er is een patch gemaakt waar sommige bus verbeterd zijn en dan kan je de hot coffee mod niet meer downloaden maar zoek best het topic op daar staat meer info. Bewerkt: 28 augustus 2005 door Giorgo Reageren
Gunslinger Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Voor wie het nog niet weet, R* heeft een patch uitgebracht, genaamd No More Hot Coffee. Deze patch verwijderd het stukje script waar de seksspelletjes inzaten. De patch blijkt trouwens veel problemen met zich mee te brengen, en ik raad je aan hem alleen te downloaden als je hem ook echt nodig hebt (de patch fixt namelijk enkele kleine dingen). Reageren
dragon112 Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 op die topics heb ik al gekeken maar ik heb sa ook op de xbox en op het nieuws was een tijdje geleden dat er zoon scene in zat dus zonder codes als er wel een topic is waar deze info in staat dan men excuses dan heb ik hem gemist Reageren
Gunslinger Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 (bewerkt) op die topics heb ik al gekeken maar ik heb sa ook op de xbox en op het nieuws was een tijdje geleden dat er zoon scene in zat dus zonder codes als er wel een topic is waar deze info in staat dan men excuses dan heb ik hem gemist De enige seksscenes die erin zitten / zaten zijn alleen te bespelen met de Hot Coffee Mod. Dat kan alleen op de PC. Op de DVD's van de PS2 en de XBOX staan de sekspelletjes ook, maar zijn niet toegankelijk. Buiten deze scenes zijn er echt geen andere seksscenes in GTA San Andreas. Bewerkt: 29 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Hoezo, niet toegankelijk? Waar staan die dan op de PS2-DVD? En kan je die niet openen met een speciaal progje? Reageren
Proximitus Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 alsof je dat zou willen openen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.