Jump to content

Wrong Side of the Tracks

Recommended Posts

Geplaatst:
Omschrijving:

Rij naar het station en spring op de Sanchez. Haal de trein rechts in en laat Smoke op de gangmembers inschieten. Probeer niet op de rails te rijden, deze remt je alleen maar af. Zorg dat je voor de auto langsgaat voordat de trein hem raakt. Wanneer Smoke zegt dat je omhoog moet, neem je het zijweggetje langs de rails omhoog. Zorg dat Smoke de gangmebers kan neerschieten voordat je bij North Red County bent, anders ontsnappen ze. Wanneer je ze hebt vermoord, moet je Smoke terugrijden naar z'n huis.

Zo gaat de missie

maar ik kan de missie niet halen.. Big smoke krijgt ze neit allemaal op tijd dood ik had er net nog maar een :mellow::-/levende op het einde ... net te laat

heeft iemand meschien goeie tips?

Geplaatst:

Tja als het echt niet gaat en je pc-versie hebt kan je je safegame hier zetten maar ik heb hem gehaald door zo ver mogelijk van de trein aar rechts te rijden en een heel klein beetje achter dan schiet Big Smoke beter meer tips zijn er echt niet oh en in het begin die tegengestelde trein niet remmen maar rechts ernaast gaan en gas blijven geven.

Geplaatst:

Hey , Laxs.

Ik heb nog een Tip voor je :

Als je naar de locatie bent geweest , dan laat hij zo een filmpje zien dat die Vagos( die op de train staan ) op de trein springen.

Gewoon heel dat filmpje laten aflopen.Geen Knop in drukken.

Dan na dat filmpje, Zie je er nog maar 3 op die trein staan.

Dan heb je het veel gemakkelijker.

En ja , zoveel mogelijk naar rechts gaan en de treinen ontwijken natuurlijk.

Succes met de missie , Laxs. :cya:

Geplaatst:

Ik had ook erg last met deze missie.

Je moet in ieder geval zorgen dat je NIET op de rails rijd want dan ga je langzamer en kan je die gasten niet goed bijhouden.

Als je zorgt dat je dat niet doet dan moet het echt te halen zijn :Y.

Geplaatst:

Ga voor de eerste wagon rijden en zo ver mogelijk er vanaf ( Anders schiet BS alleen maar tegen de trein aan) Als je een geparkeerde auto op de rails ziet ga dan even van de rails af (de auto explodeert nu).Pas dan op voor de trein uit de tegenovergestelde richting. Als het je gelukt is het grootste gedeelte van de missie naast de eerste wagon te blijven, zal Smoke de laatste Vagos neerschieten net nadat je de eerste tunnel bent ingegaan.Daarna rij je Smoke naar huis.

Geplaatst:

@Synchro

Dat helpte wel 1 persoon minder _O_

@Gta-lover bij mij was net dat ik de laaste tunnel uit kwam was de laaste dood _O_

Gehaald _O_

Geplaatst:

Nog een tip:

Op een bepaald punt kun je ook op een helling gaan rijden,doe dat ook. Daar schiet bs ze veel gemakkelijker dood en als je al die tips die hier staan gebruikt is het een simpele missie. :Y

Geplaatst:

wel heel simply als je de missie doet moet je een doorrijden op de bergen dan moet je ze afknalle met een dessrt

eagle

zo heb ik het gedaan en heb het met gemak gehaald

ps maaak wel dat le een eind verder zit dan de trein op de berg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...