gtafr Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Ik heb een vraagje: Hoe maak je je eigen auto's voor in GTA? Kun je dan ook ff zeggen wat voor software er voor nodig is? Reageren
JelleVD Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 kijk eens op verschillende website's.misschien vind je daar wat Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) kijk eens op verschillende website's.misschien vind je daar wat Dit is toch geen antwoord? Op verschillende websites kijken? Maar effe Ontopic: Kijk eens in de Master Tutorial List.. Bewerkt: 6 september 2005 door DaddyPimp Reageren
ret Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 sketchup voor beginers altijd handig om autos mee te maken maar begin maar irst wat huizen te maken en daarna autos Reageren
gangster28 Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 sketchup voor beginers altijd handig om autos mee te makenmaar begin maar irst wat huizen te maken en daarna autos Met sketsup kan je niet eens auto's maken wel met 3ds max en de z modeler(heel moelijk ben er zelf ook mee bezig.) Reageren
Bradley H. Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Ik heb een vraagje: Hoe maak je je eigen auto's voor in GTA?Kun je dan ook ff zeggen wat voor software er voor nodig is? Er zijn geen nederlandse tutorials over het maken van auto's, echter zijn die wel op andere engelse sites. Maar die links mag ik niet posten. Gebruik google eens, op dit forum is de zoekfunctie tijdelijk uitgezet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.