Jump to content

Huh? Ik heb een oneindige vlammenwerper...?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb een oneindige vlammenwerper, en ik zou niet weten hoe ik eraan kom! :S Hebben jullie dit ooit gehad?

Geplaatst:

Als je gewoon over de 10.000 kogels haalt verdwijnen je kogels dus misschien heb je dit voor anders is het een leuke bug voor jou.

Geplaatst:

Zeker! Ik kan me wapens nu nooooit meer kwijtraken! Vooral omdat als ik gewasted of gebusted word, dan heb ik me wapens nog (door me vriendinnen)!

Geplaatst:
Als je gewoon over de 10.000 kogels haalt verdwijnen je kogels dus misschien heb je dit voor anders is het een leuke bug voor jou.

Ja dat is dus een bug, zit ook in GTA III...

Je handtekening is te groot :t

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij klopt dat niet helemaal. Als je over de 10.000 kogels haalt verdwijnt de teller van je kogels. Je hebt dan nog geen infinite ammo. Na een tijdje schieten komt de teller nl. weer in beeld.

Voorbeeldje:

Ik heb een Tec-9 met 10.050 kogels, de teller is weg. Wanneer ik 51 kogels opschiet komt de teller weer in beeld.

Dit heb ik tenminste ;) .

@Kaaskoekje Ik zeg niet dat dit altijd gebeurt, het kan ook een bug zijn en dat hij idd oneindig kogels heeft. Ook hangt het af van het aantal kogels wat je meer hebt. Als je bijv. 10.100 hebt ben je snel klaar maar als je er 20.000 hebt niet.

Bewerkt: door Big Smoke
Geplaatst:

Hmm, interessante bug, ook eens proberen met de Minigun. :puh: En ik kan men wapens ook nooit meer kwijtraken :puh: (Thanx Katie en Barbara)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...