Studio Salamanca Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 ik zat na aanleiding van het topic van S.R.D. eens even in m'n savegame te neuzen, en op een gegeven moment kwam ik een stukje tekst tegen waar van die kentekennamen tussen staan die homegirl en trauma enzo, maar in dat stukje stonden ook nog andere namen van (misschien wel) kentekenplaten die ik ook nog niet in de walktrough gezien heb, ik zou ze voor de lol even hier neerzetten, misschien zijn ze al bekend en misschien kan het een leuke speurtocht worden om ze op te zoeken maargoed dit zijn de "kentekens" die erin stonden: SHERM GROVE4L HOMEGIRL NOS CUFFS FULLAUTO TRAUMA SPANK GOLD DBP CHUNKY Reageren
Giorgo Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 (bewerkt) Dit is allang bekend en ik heb hier ook eens een topic over gestart tijdens de missie Jizzy heb je bv een nummerbrod;Ho 2 Ho maar wel goed gevonden maar het is al bekend dus. Er staan er ook enkele in de Walktrough. Bewerkt: 29 augustus 2005 door Giorgo Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Dit is inderdaad al lang bekend maar het komt ook voor bij de autos van het import/export dock dat je et ff weet Reageren
Juju Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 in de missie Yay ka boomboom staat er op de tampa: TIMEBOMB Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 en had er zelf ook nog 1 gevonden, mss al wel bekend maargoed: die hotknife heeft als kenteken GOLD Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Echt waar Dat van die Hotknife wist ik echt niet Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 had er wel een screenshot van kwam ik achter... http://usera.imagecave.com/scooter/gallery204.jpg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.