frapkoe Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Wie weet de naam van de transfender in LS. Ik wil m graag gaan veranderen. Greetzz Frap Reageren
NickDrake Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 je had ook eens bij de goede texturelijst van ice cold killa kunnen kijken helaas stond die in los santos er neit bij maar wel in las venturas Tuning Shops & Pay N SpraysWheel Arch Angels in SF subshops_sfs Transfender in LV shop06_lvs Reageren
frapkoe Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Daar had ik al gekeken en omdat ik m niet vond vroeg ik t hier maar s. Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 misschien kan je um met map viewer opzoeken... kan je downloaden op de de download site van gtagames Reageren
Jorge_F Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 misschien kan je um met map viewer opzoeken...kan je downloaden op de de download site van gtagames Met Map Vieuwer kan je niet bekijken welke textures er op een gebouw zitten . Je zal moeten wachten tot er een MooMapper voor SA uitkomt. Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 (bewerkt) Nu we het toch over txd bestanden hebben weet iemand hoe het bestand heet van dat sportbroekje van sub urban? anders zoek ik het zelf wel op een of andere manier b.v.d. Edit: laat maar ik heb het al gevonden nl. bbshortred Bewerkt: 1 september 2005 door Cooluy Johnson cj Reageren
JelleVD Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) je kan ook de Ferrari garage downloaden op gtagames.Die file's zijn ook van een Transfender garage ('k weet nie welke)en hebben dus ook dezelfde naam. Bewerkt: 8 september 2005 door jellevd Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Ik zal het toch maar proberen met de Map Viewe, daar lukt het geheid mee Reageren
gangster28 Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 misschien hebben de transfember maar 1 txd voor alle transfembers. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Ik zal het toch maar proberen met de Map Viewe, daar lukt het geheid mee Kan jij mij dan uitleggen hoe je kan zien welk txd bestand er is gebruikt Big Bear. Dat kan echt niet hoor met Map Vieuwer, dat kan alleen met MooMapper maar die is er nog voor SA . Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Ik zal het toch maar proberen met de Map Viewe, daar lukt het geheid mee Kan jij mij dan uitleggen hoe je kan zien welk txd bestand er is gebruikt Big Bear. Dat kan echt niet hoor met Map Vieuwer, dat kan alleen met MooMapper maar die is er nog voor SA . Ik meende dat het wel kon, althans, dat dacht/denk ik, het zal vast wel in de readme staan Reageren
frapkoe Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Dat komt boven in de blauwe regel te staan. Ongeveer in t midden staat dan t sff en txd bestand... GreetZzZz Frap Reageren
Jorge_F Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Dat komt boven in de blauwe regel te staan.Ongeveer in t midden staat dan t sff en txd bestand... GreetZzZz Frap Dat kan inderdaad . - zoek je object die je wilt.. - klik op de rechtermuisknop (ingedrukt houden) - nu zal er een apart object worden geselecteerd worden, bovenaan in de blauwe titelbalk zie je nu de naam van het .dff en .txd bestand . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.