gta prof Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2005 ik weet niet of dit al bekend is, maar altijd als ik naar mijn huis in fort carson ga storten er vliegtuigen neer ( MEER VLIEGTUIGEN DAN IN EEN NORMAAL DORP ) 1: ik kocht het huis in fort carson,..... ER STORTE METEEN EEN VLIEGTUIG NEER, NAAST MIJN HUIS. 2: ik ging mijn buffalo'tje uit mijn garage halen, er stort meteen een vliegtuig neer naast mijn garage,... MIJN BUFALO'TJE KAPOT 3: vandaag nog, ik liep rond in fort carson, ik hoor een vliegtuig neer STORTEN ik ga gaan kijken, en het vliegtuig heeft GEEN schrametje, en er zat ook niemand in???!!!???? kan iemand mij helpen PLEEEAAASE!!!!! grtz GTA PROF Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sheva Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2005 ik weet niet of dit al bekend is, maar altijd als ik naar mijn huis in fort carson ga storten er vliegtuigen neer ( MEER VLIEGTUIGEN DAN IN EEN NORMAAL DORP ) 1: ik kocht het huis in fort carson,..... ER STORTE METEEN EEN VLIEGTUIG NEER, NAAST MIJN HUIS. 2: ik ging mijn buffalo'tje uit mijn garage halen, er stort meteen een vliegtuig neer naast mijn garage,... MIJN BUFALO'TJE KAPOT 3: vandaag nog, ik liep rond in fort carson, ik hoor een vliegtuig neer STORTEN ik ga gaan kijken, en het vliegtuig heeft GEEN schrametje, en er zat ook niemand in???!!!???? kan iemand mij helpen PLEEEAAASE!!!!! grtz GTA PROF Blijf voortaan uit Fort Carson als je je eraan irriteerd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_player Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2005 hier klopt helemaal niets van ik heb nog nooit zolang ik sa speelt geen ene vliegtuig zien neerstorten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2005 (bewerkt) Niet spammen of postboosten.Sheva Neerstortende vliegtuigen kom je echter overal tegen dat ze nu juist in Fort Carson waren is toeval ze stortenn overal neer in het spel dit staat ook uitgelegd in de SA Walktrough meestal zijn deze Rustler opf Beagle maar je moet je er geen zorgen over maken,maar dat vliegtuig waar niets aan was is raar meestal ontploffen ze direct en dat er geen mannetje inzit is normaal want ze springen eruit met Parashute. Maar als er aan een vliegtuig niets aan is gebeurd bijna nooit. Bewerkt: 29 augustus 2005 door Giorgo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta prof Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2005 bedankt!!!! grtz GTA PROF Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2005 hier klopt helemaal niets van ik heb nog nooit zolang ik sa speelt geen ene vliegtuig zien neerstorten Ik wel, een keer nog maar, ik was naar die Chukin Bell in de desert aant rijden met men vriendin, stort er ineens een Rustler neer naast de Chuckin Bell. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2005 @ gta-prof: ik geloof het niet helemaal. ik weet wel dat er welleens vliegtiugen neerstorten, maar er zijn geen plaatsen waar uitzonderlijk veel vliegtuigen neerstorten. ik geloof je verhaal niet, want je heb al eerder een erg ongeloofwaardig topic geopend. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta prof Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2005 ok, goed dan, volgenden week zet ik er ZEKER foto's op! vandaag heb ik het trouwens terug gehad!!!! grtz GTA PROF ( dat andere topic was ECHT waar!!!! ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Een foto zegt niks want tussen foto 1 en foto 2 kunnen wel 2 dagen zitten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Dit is gewoon iets dat niet kan bewezen worden hij kan het blijven beweren er is pas echt bewijs als hij het echt letterlijk filmt maar dat gebeurt toch niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
evilstefboy Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 zoiets heb ik ook bij die mijn waar je missies kunt doen. ik heb in het hele spel 4 vliegtuigen zien neerstorten en 3 daarvan bij die mijn. alleen waren het wel altijd van die rode dingen waar van die rode vloeistof uitkomt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Bij Mij altyd in The Desert en Bij de Beach storten ze altyd neer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Ze storten overal neer Fabelous_P. Ik heb er 1x neer zien storten, ik was in de stad van San Fierro, bij zo'n snelweg brug om naar Las Ventura's te gaan. Niks ernstigs gebeurd. Leef nog. Koos. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 *BUMP**BUMP**BUMP* Het antwoord is er: ze storeten overal neer,laat dit rusten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 *BUMP**BUMP**BUMP*Het antwoord is er: ze storeten overal neer,laat dit rusten. Mag ik nog 1 ding toevoegen? Ze storten overal neer, maar voornamelijk in Fort Carson en in de buurt van Mount Chilliad. Ook gebeurd het vaker naarmate je verder in het spel bent. (Gelezen op GTAGames, in de WT.) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts