GTA_addict Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Als ik bij de Quarry ben in The Desert stort er steeds een Beagle neer . Steeds opnieuw, dus wat gta_prof zegt kan mischien wel.
SilverDust Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 ik vond dit topic weer omdat er een vliegtuis neerstortte in fort carson ik weer dat er in andere plaatsen ook vliegtuigen neerstorten maar dit is er een die niet kapot is en er it niemand in ik heb foto's
Flying Dutchman Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 dit was al erg lang bekend, gta booy. dit vliegtuig spawnt hier gewoon verkeerd. laat dit topic nu maar rusten, zoals al eerder is gezegd.
Grove St. Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Ik heb het ook eens gehad. Dan hoor je een knal en nog een knal enz. dat zijn auto's die ontploffen door een neerstortende vliegtuig. Een keer hoorde ik dat. Ik ging kijken en zag een vliegtuig die in de brand stond etc. ( achter oude tankstation ).
Flying Dutchman Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Ik heb het ook eens gehad. Dan hoor je een knal en nog een knal enz. dat zijn auto's die ontploffen door een neerstortende vliegtuig. Een keer hoorde ik dat. Ik ging kijken en zag een vliegtuig die in de brand stond etc. ( achter oude tankstation ). dat komt omdat daarachter een hoge kraan staat. vaak vliegen vleigtuigen tegen hoge gebouwen en bergen. bijvoorbeeld tegen de tv-mast op de Missionary Hill of tegen Mt. Chilliad.
Blizz Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Of tegen dat groot gebouw in san fierro.. ik kom het altijd daar tegen..
gta 88 Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 miechien is een vliegtuig van de ballas en willen ze he top jouw laten neer storeten
djbackdoor Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik denk dat je te veel codes hebt gebruikt. Of in de diskette zitten er veel schreven. Kijk eens achteraan op je cd.
Ikkes Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Het is heel normaal dat vliegtuigen neerstorten in San Andreas. Ook is het gewoon toeval dat je het steeds op ongeveerd de zelfde plek ziet gebeuren. Dit heeft niets met fouten of ballas te maken. Rockstar heeft het gewoon bewust zo gemaakt.( vraag me niet waarom ). Ikkes
GTAGUY Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 ik heb ook wel eens last van neerstortende vliegtuigjes dit doet zich niet alleen voor in fort carson maar overal in SA maja toch je mooie buffalo weg das wel minder TIP: je kan ze horen aankomen zorg dan dat je weggkomt
Big-Smoke Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 bij mij was ook een keerste toen ging ik met een jetpack op de hoogste berg in badlands. wat gebeurde er er vloog een groot vliegtuit vlak langs mij tegen de berg aan.
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 is dat alleen op de pc zo?
iman Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 nee, het gebeurt ook heel vaakop de ps2 .
NK Bullit Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik speel zelf SA op de ps2 maar ik heb het nog nooit meegemaakt Ben trouwens nieuw hier
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik heb het nog nooit gehad (misschien omdat ik gta op de ps2 heb)
Recommended Posts