dragon112 Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 heej k heb sa al een x uitgespeeld en ik ben overnieuw begonnen en al weer heeel ver in de game ik ben in las venturas en heb madog gered toen die van het dak wou springen en van de missiesvan de overval op caligu'as hoef ik hem aleen nog maar te overvallen. maar ik heb die nog niet gedaan en kan helemaal geen misies meer doen ik heb nergens een punt waar ik heen moet voor de volgende missie en ik word ook niet gebelt ofzo dus als iemand weet hoe dat zit help me dan ff ok thnx Reageren
Flame^ Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 (bewerkt) heej k heb sa al een x uitgespeeld en ik ben overnieuw begonnen en al weer heeel ver in de game ik ben in las venturas en heb madog gered toen die van het dak wou springen en van de missiesvan de overval op caligu'as hoef ik hem aleen nog maar te overvallen. maar ik heb die nog niet gedaan en kan helemaal geen misies meer doen ik heb nergens een punt waar ik heen moet voor de volgende missie en ik word ook niet gebelt ofzo dus als iemand weet hoe dat zit help me dan ff ok thnx Om de missie: "Breaking the Bank at Caligula's" te doen moet je de volgende missies hebben gedaan: - Saint Mark's Bistro - Up, up and away Je hebt ook de keycard van Millie nodig. Om Saint Mark's Bistro te doen moet je de volgende missies gedaan hebben: - High Noon - Freefall - Green Goo Ik denk dat ik je probleem snap. Volgens mij heb je de keycard van Millie nog niet gehaald. Je moet 35% met haar halen om de keycard te krijgen. Je kan haar ook doden. Let op!: Wanneer je een vriendin dood kan je haar niet meer daten. Bewerkt: 29 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
dragon112 Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 heej k heb sa al een x uitgespeeld en ik ben overnieuw begonnen en al weer heeel ver in de game ik ben in las venturas en heb madog gered toen die van het dak wou springen en van de missiesvan de overval op caligu'as hoef ik hem aleen nog maar te overvallen. maar ik heb die nog niet gedaan en kan helemaal geen misies meer doen ik heb nergens een punt waar ik heen moet voor de volgende missie en ik word ook niet gebelt ofzo dus als iemand weet hoe dat zit help me dan ff ok thnx Om de missie: "Breaking the Bank at Caligula's" te doen moet je de volgende missies hebben gedaan: - Saint Mark's Bistro - Up, up and away Je hebt ook de keycard van Millie nodig. Om Saint Mark's Bistro te doen moet je de volgende missies gedaan hebben: - High Noon - Freefall - Green Goo heej jah ik heb ze beide gehaald aleen als je je map opent dat je de 3 steden ziet dan zie ik wel gwoon de tekens van amunation en tatoo en gym enzo maar helemaal nix van tekens waar je heen moet voor missies of maar ook iets wat er op lijkt Reageren
dragon112 Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 sorry dat ik alweer wat vraag or maja ik heb saint marks bistro nog niet gedaan ko ik net achter ma hoe kan ik daar aan beginnen als ik geen teken daarvoor op men map zie ? ps moet je ook de rijschool en de bike school hebben voltooid voor die missie alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.