love the gang Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 (bewerkt) halloo ik start de missie Black project en als ik de scene skip dan staat de missies er weer op van de van airstrip the heist en the triads ik heb veel body fatt zou het daarvan komen? Bewerkt: 29 augustus 2005 door love the gang Reageren
Dizzee Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 raar, is een bug volgens mij is zeker niet omdat je teveel body fatt hebt Reageren
Dri3s Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Het kan wel zijn omdat je te veel Fat hebt, je moet in die missie met een jetpack vliegen en je weegt daar waarschijnlijk te veel voor. Vb bij de missie Green Goo mag je ook niet te veel Fat hebben want daar moet je ook vliegen met een jetpack. Reageren
gta boy Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 tip ga de 3 eilanden rond rennen van de eenen naar de anderen en veel zwemmen en veel fietsen dat helpt wel Reageren
Gunslinger Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 tip ga de 3 eilanden rond rennen van de eenen naar de anderen en veel zwemmen en veel fietsen dat helpt wel Je kan ook gewoon naar de gym gaan he. Reageren
matt13080 Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 of doe eerst een andere missie en dan moet je het rennend doen van plaats in een auto Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Ahzo nog iets dat ik dan weer weet Reageren
love the gang Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 bedankt ik heb naar de gym geweest nu is het moeilijk om de black project te zoeken ik weet waar het is maar ze schieten mij dood terwijl ik ook een M4 had het is handig om 15% date te hebben met Katie Zahn Reageren
love the gang Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 (bewerkt) bedankt ik heb naar de gym geweest nu is het moeilijk om de black project te zoeken ik weet waar het is maar ze schieten mij dood terwijl ik ook een M4 had het is handig om 15% date te hebben met Katie Zahn EDIT sorrry voor dezez dubbel post mijn CPU zar geblokkeerd Bewerkt: 31 augustus 2005 door love the gang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.