Mr. Vriecetti Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 dit stond in een blad over gta lcs stories.. duse tis gescant.. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 welke blad is dat? ik kan de tekst niet lezen dus... Reageren
Tim Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 topic closed: hier zijn al veel berichten over, en de screens zijn gelekt, dus nog niet officieel -slotje- Reageren
NickDrake Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 euh tim je bent geen moderator he komt hierop ik kan dit wel zeggen maar dan gebeurt het niet he Reageren
Typhoon Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 de screens lijken wel wat op Vc op die moter bijv: zo ging tommy ook op een screen, of die met de shotgun achter de zon, maar ze zijn wel mooi voor de PSP moet ik zeggen Reageren
Mark B. Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Zulke screenshots vinden ze bij Roxkstar misschien wel mooi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.