meetlat Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Ik ga een stukje van san andreas in gta vc zetten mijn probleem is dat in san andreas geen col wordt gebruikt dus ik heb enkel een .ide en een .ipl file hoe moet ik daar een .col van maken ? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Dat kan gewoon niet, en natuurlijk word er wel een .col bestand gebruikt. Het enige probleem is dat je die niet uit het .col bestand kan halen omdat er geen CollEditor is voor San Andreas. De collbestanden die je moet hebben zitten namelijk allemaal in 1 colbestand. Dus je zal moeten wachten op de benodigde tools (denk ik) Reageren
Bradley H. Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 (bewerkt) Je moet ten eerste zeker weten dat je de goede DFF, Coll, TXD hebt. Deze 3 bestanden haal je gewoon uit de IMG, De DFF importeer je in 3DS max met plugins. Daarna exporteer je hem voor VC. De Coll open je met Colleditor (van VC maakt geen verschil), je delite alles behalfe de coll die ene je echt nodig hebt. En de TXD importeer je met de nieuwste TXDeditor van SA, en dan klik je rechtsonder op VICE CITY. En dan oplaan. EDIT:, zoals je ziet heb je de IPL en IDE nieteens nodig, aleen om te weten welke TXD bij de DFF hoort Zo moet het geloof ik werken Veel succes Bradley H. Bewerkt: 30 augustus 2005 door Bradley H. Reageren
Wauzie Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Een Tip: Als je models in VC wilt toevoegen moet je een nieuwe IPL /IDE maken, je kan geen models toevoegen in een bestaande IPL / IDE, anders loopt hij vast. Reageren
meetlat Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Nou ik vindt het echt niet ik heb die nummers van de ipl en dff wel maar ik vindt dat gebouw niet (de naam) dus kan ik hem ook niet uit de .img halen maar ik za lslagen moet gwwn Reageren
meetlat Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Moomapper crasht steeds spijtig het lukt niet Reageren
Wauzie Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Je moet de SA dff eerst omzetten naar VC formaat met een Maxscript. Dat heet volgens mij: GTA_DFF_IO_31Jul05.ms Reageren
Bradley H. Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Nou ik vindt het echt niet ik heb die nummers van de ipl en dff wel maar ik vindt dat gebouw niet (de naam) dus kan ik hem ook niet uit de .img halen maar ik za lslagen moet gwwn Bij de IDE file staat de naam van het object texture en coll Aleen is het zoeken erg vervelend, ik geef je helemaal gelijk... LET OP ! Je moet niet dezelfde ID nummer gebruiken in VC, doe gewoon 9000 of hoger, ik geloof dat die in Vc nog wel vrij zijn. Reageren
meetlat Geplaatst: 2 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Ik ken wel een klein beetje hoor ondertussen maar ik heb dat al opgegeven geen zin meer misschiemlater wel eens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.