Tim Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 (bewerkt) deze post kon niet bij de officele topic van the future of vice, daarom doe ik het maar hier. In het future of vice team hebben we een lid genaamt blaster. Blaster was zelf eerst ook lid van het gtaforum onder een andere naam, maar hij is gebanned. Maar Blaster heeft er dus voor gezorgt dat de future of vice op zijn eigen forum word gerunt, deze site/forum word geleid door veel gebande leden, dit omdat ze op deze manier blijkbaar vraak willen nemen op het gtaforum hier. Maar the future of vice word een modding project voor gtagames, en ik wil absoluut niet dat de mod op die misselijke site komt van die gebande leden. Die site is de grootste vijand van gtagames. Blaster zegt wel dat hij zelf al alles heeft van tfov behalve het eiland, maar het meeste is meerendeel van een andere mod afgenomen, we hebben dus het volgende geregelt: - Blaster word dus uit het team gezet, Blaster kan nu zelf zijn eigen future of vice project runnen op zijn eigen site. De andere leden van het future of vice project kunnen kiezen of ze willen werken voor gtagames.nl, of voor die site van die gebannede leden -Ik heb nog het eiland, hiermee begin ik mijn project op gtagames met misschien nieuwe leden. tot zo ver deze post Tim Bewerkt: 29 augustus 2005 door Tim
Big-Bear Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 (bewerkt) Ja, ik kap er ook lkkr mee, ik werk niet met mensen die zo verdomd egoistisch zijn, om mensen te bannen, zonder met de andere leiders te overleggen, ik vind jmmr dat blaaster weg moet, en ik ga ook weg, en andere leden gaan ook weg, dus tim runt het project in zijn eentje, en die van ons zou wel eerder uit zijn hoor tim, maar dats alleen het stunt eiland Jmmr, maar als tim zo gaat doen, quit ik ermee, en we wekren niet voor die site Tim, daar staat alleen een root forumpje, op met de wodnloads, en info screens etc. Ik wil wel voor GTAgames.nl, en baster ook, maar hij wil hem ook op zijn site, en wat is daar erg aan, en gelijk bannen zonder te overleggen, is helemaal ERG! Ik doe alleen wee mee als het team weer trug is met de ouwe leden, en daar bedoel ik mee BLASTER! JIJ BENT EGT EGOISTISCH Bewerkt: 30 augustus 2005 door Big Bear
Crifox Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Ja, ik kap er ook lkkr mee, ik werk niet met mensen die zo verdomd egoistisch zijn, om mensen te bannen, zonder met de andere leiders te overleggen, ik vind jmmr dat blaaster weg moet, en ik ga ook weg, en andere leden gaan ook weg, dus tim runt het project in zijn eentje, en die van ons zou wel eerder uit zijn hoor tim, maar dats alleen het stunt eilandJmmr, maar als tim zo gaat doen, quit ik ermee, en we wekren niet voor die site Tim, daar staat alleen een root forumpje, op met de wodnloads, en info screens etc. Ik wil wel voor GTAgames.nl, en baster ook, maar hij wil hem ook op zijn site, en wat is daar erg aan, en gelijk bannen zonder te overleggen, is helemaal ERG! Ik doe alleen wee mee als het team weer trug is met de ouwe leden, en daar bedoel ik mee BLASTER! JIJ BENT EGT EGOISTISCH Sorry hoor, maar het is wel tim z'n project. Ik vind wel dat hij dat zelf mag bepalen en als je dan een site kiets kies er dan ook 1 !! Host je mod dan niet op 2 fora, helmaal niet handig !! Mijn mening, sorry als ik me ergens mee bemoei wat jullie niet willen
Wauzie Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Regel dit eens lekker via MSN. Het feest is voorbij.
Recommended Posts