Svenie Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 hallo iedereen ik heb een vraag zou er nog een nieuwe gta op de n gage kunnen komen Reageren
Gunslinger Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Daar zou ik zeker niet van uit gaan. R* heeft nog nooit iets gemaakt voor de N-Gage volgens mij. Ze hebben ook nog geen aankondiging gedaan van een GTA op de N-Gage. Niet op rekenen dus. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 gta zal nooit op de ngage uitkomen, omdat rockstar geen zaken doet met ngage, (dat woord altijd al aan t begin afgesproken,, net zo iets dat bungy geen zkaen doet met ps 2) Reageren
Svenie Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 een gsm maar mijn vraag is beantwoord bedankt he iedereen Reageren
Caltson Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 een n-gage is zoiets als psp maar dan wat slechtere kwaliteit dus ik denk niet dat hij zal uitkomen op n-gage,gta idioot(niet letterlijk bedoelt hoor ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.