Jump to content

School Bord.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Waar kan ik dat school bord vinden, en waar kan ik importeren met auto's?

Het export bord staat in Easter Basin, San Fierro. Het ligt vlakbij het schip met de grote kraan er naast. Je kan autos importeren bij het bord, het hangt af van de dag welke autos je kan importeren ;) . Ook krijg je na elke 5 autos die je exporteert een speciale auto extra om te importeren. Denk hierbij aan autos zoals: Monster, Vortex, Bandito, etc.

Let op!: Je kan alleen maar autos importeren die je ook hebt geexeporteerd!

Nu wel goed? :puh:

Bewerkt: door Big Smoke
Geplaatst:

Het export bord staat in Easter Basin, San Fierro. Het ligt vlakbij het schip met de grote kraan er naast. Je kan autos importeren bij het bord, het hangt af van de dag welke autos je kan importeren ;) . Ook krijg je na elke 5 autos die je exporteert een speciale auto extra om te importeren. Denk hierbij aan autos zoals: Monster, Vortex, Bandito, etc.

Let op!: Je kan alleen maar autos importeren die je ook hebt geeporteerd!

Wat bedoel je daarmee?

Geplaatst:

Wat bedoel je daarmee?

geeporteerd moet ge-exporteerd zijn. spelfoutje is menselijk :puh:

alleen de auto's die je bij de boot hebt ingeleverd kan je kopen (importeren)

je krijgt ook een aantal ''bonus auto's'', welke dat zijn weet ik niet. :bonk:

jowx :cya:

Geplaatst:
Wat bedoel je daarmee?

Hij bedoeld dat je alleen auto's kunt importeren, die je dus op het bord ziet staat, als je ze hebt geexporteerd.

Voorbeeld:

Je hebt de Buffalo gevonden, en je hebt hem terug gebracht en in die rode cirkel gezet. Alleen dan kun je hem importeren bij dat bord. Heb je hem nog niet gevonden? Dan niet.

Geplaatst:

De auto's die je wél kunt importeren, maar niet hoeft te exporteren zijn btw de volgende:

Perennial

Turismo

Jester

Bandito

Windsor

Monster (1)

Bullet

Vortex

Sommige kun je op twee dagen importeren, voor verdere info moet je in de walkthrough kijken.

• 4 weken later...
Geplaatst:

weet je wat zo irri is als je dat bord krijgt! dan zijn die auto's veel moeilijker te krijgen ik moet nu nog een admiral en een feltzer weet iemand waar ik die kan vinden? :? alvast thx _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...