Smeets Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Ik wil graag modden:P maar mijn pc is te sloom voor gta3+ dus heb ik maar gta2 (gta3+ hebk trouwnes wel op de ps2) maar bij de editor van gta2 krijg ik steeds een error als ik em opstart!! Error can't load DLL file: DLL\DMAVideo.dll wa moek hier aan doen?? Reageren
maarte41 Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Dat heb ik ook, maar alleen als ik hem met het icoontje op het bureaublad opstart, als ik het opzoek bij deze computer gaat het wel gewoon. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Ik wil graag modden:P maar mijn pc is te sloom voor gta3+ dus heb ik maar gta2 (gta3+ hebk trouwnes wel op de ps2)maar bij de editor van gta2 krijg ik steeds een error als ik em opstart!! Error can't load DLL file: DLL\DMAVideo.dll wa moek hier aan doen?? Probeer eens een andere Editor, misschien werkt deze wel? Reageren
Basler Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Probeer eens een andere Editor, misschien werkt deze wel? er is er dan nog een Editor? Reageren
Lantyz Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Er zijn nog een paar alternatieve editors, maar die zijn niet echt noemenswaardig. Voor echt mappen is de GTA2 Map Editor die ik in de tutorial gebruik verreweg het beste. Bij de eerste keer dat je de editor gebruikt, moet je de map aangeven waar de Editor GTA2 kan vinden, en hiermee dus ook DMAVideo.dll. Wellicht is er hier iets fout gegaan? Controleer ook even of het .dll bestand überhaupt te vinden is. [EDIT: Ik heb er zelfs twee, zie ik. Één in de hoofdmap van GTA2, en één in de map waarin de editor staat. Geen idee of dat noodzakelijk is, maar je kunt het proberen.] Reageren
P-Jamma Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Er zijn nog een paar alternatieve editors, maar die zijn niet echt noemenswaardig. Voor echt mappen is de GTA2 Map Editor die ik in de tutorial gebruik verreweg het beste.Bij de eerste keer dat je de editor gebruikt, moet je de map aangeven waar de Editor GTA2 kan vinden, en hiermee dus ook DMAVideo.dll. Wellicht is er hier iets fout gegaan? Controleer ook even of het .dll bestand überhaupt te vinden is. [EDIT: Ik heb er zelfs twee, zie ik. Één in de hoofdmap van GTA2, en één in de map waarin de editor staat. Geen idee of dat noodzakelijk is, maar je kunt het proberen.] Maar in je Tutorial (Kei Handig trouwens ) Staat dat het kan dat de Editor niet werkt op XP, misschien ligt het hieraan? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Editor werkt wel op XP, erg gebrekkig maar toch.. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Editor werkt wel op XP, erg gebrekkig maar toch.. Bij mij werkt 'ie echter niet... Ik krijg dezelfde fout als bovenaan genoemd wordt ... Reageren
VforV Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 ik heb Windows2000 en het werkt niet. can't open without File Style of zoiets.... Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Can't open Sty-file. Dat hoort, dat betekent dat je het sty bestand nog niet hebt ingevoerd. In het sty-bestand staan alle tiles, de afbeeldingen van GTA2. Om dit in te stellen ga je naar Tools > Settings. Er opent dan een venstertje waar je naar 'Sty files' moet zoeken. Open hier wil.sty, bil.sty of ste.sty en druk op OK. Zie ook WikiGTA: Mapping Tutorial. Reageren
maurice2 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Ik heb hem gedownload van hier op GTAForum en ik - ik heb zelf ook xp - heb gewoon alles op mijn bureaublad gezet. zo werkt ie ook ---->waarom post ik in dit soort forums van maanden geleden in godsnaam toch nog? Bewerkt: 29 december 2006 door maurice2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.