Jump to content

GTA SA valt uit na 1 minut!


danielc

Recommended Posts

i heb gta geinstaleerd en als ik wil spele, doet hij de 1ste minuut niks vreemds en dan ineens valt de computer uit en start hij opnieuw op! bij mij andere games doet hij niks of onder internet of msn! ik heb een Geforce 6600 ik heb hem al geupdate maar dat maakt geen verschil! er zit ook geen tijd ofzo dat hij elke 15 minutten nieuw opstart! wat is het probleem en wat kank er aan doen?

intel pentium 3.0 ghz

512 mb ram

geforce 6600

160 gb

Bewerkt: door danielc
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • danielc

    10

  • VectraGTS

    5

  • n1i9e8l6s

    3

  • Jorge_F

    2

Eindelijk een lotgenoot. Ik heb precies hetzelfde probleem. Installeren gaat prima, opstarten ook nog en na 10 seconden in het spel start ie de PC automatisch opnieuw op. Heb alles al geprobeerd: virusscanner uitgezet, nieuwe driver voor mijn grafische kaart, opnieuw geinstalleerd etc.

Wie weet raad??? :bonk:

Pentium 3.0 Ghz

1gb intern

Nvidia GeForce FX5200

Link to comment
Delen op andere websites

zou het meschien te maken kunnen hebben dat ik windows xp profesional heb? editie 2002 met service pack 2 want op de vorige computer had ik gwn windows xp home edition! meschien ligt daar dus het probleem!

VectraGTS heb jij windows xp home of prof??

Link to comment
Delen op andere websites

jah dat wel tijdje gelede gekocht maar opzich zou de gebrande ook gwn moete werken een vriend van mij heeft de gebrande versie en windows xp home en daar doet i het wel gwn! ik denk dat het aan mijn widows ligt ik het xp prof maar ik weet niet wat VectraGTS heeft als die ook xp prof heeft ligt het dus aan de windows!

Link to comment
Delen op andere websites

jah dat wel tijdje gelede gekocht maar opzich zou de gebrande ook gwn moete werken een vriend van mij heeft de gebrande versie en windows xp home en daar doet i het wel gwn! ik denk dat het aan mijn widows ligt ik het xp prof maar ik weet niet wat VectraGTS heeft als die ook xp prof heeft ligt het dus aan de windows!

Het ligt niet aan Windows, anders zouden alle Mensen over de hele wereld die XP Proffesional hebben geen San Andreas kunnen spelen.

Dat zou toch wel heel zielig zijn, dat doet R* ze echt niet aan hoor.

Hij zou het gewoon moeten werken op Proffesional, het ligt volgens mij aan je computer specs, misschien zit je computer vol met spyware en dat soort zooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Olla,

Ik heb windows XP Home edition, Service Pack 2, versie 2002. Deze is origineel bij mijn PC geleverd. Verder heb ik geen spyware of andere pruttel op mijn PC want daar scan ik regelmatig op dus ik tast ook nog volledig in het duister.

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

k heb ook xp proffesional, en gta bolt er perfect op. Daar moet je het niet gaan zoeken.

probeer je resolutie eens lager te zetten, voor de rest zou k niet direct weten wat dit kan zijn

Bewerkt: door spikeT
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moeten jullie maar eens een mail sturen naar Rockstar met daarin al je Computer Specs uitgebreid vertelt.

Ik zou het namelijk zo ook niet weten :bonk:, jullie computers hebben goede videokaart enzo dus daar kan het niet aan liggen :N.

-edit-

Ik heb dat uitvallen ook een keer gehad met Brothers In Arms, dan starte hij opnieuw op.

Dat lag toen aan mijn videokaart.

Al denk ik niet dat het aan jullie videokaart ligt, San Andreas word ondersteund door Nvidia en die hebben jullie allebeid.

Bovendien heeft VectraGTS bijna dezelfde videokaart als ik heb dus ik denk niet dat het daar aan ligt :N.

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Heb net al mijn gegevens met een nauwkeurige probleemomschrijving naar de supportclub gemaild van Rockstar, hopelijk levert dit iets op want ik wordt er ondertussen een beetje sip van :-(

Ik hou jullie op de hoogte maar als er iemand nog een brainfart krijgt dan hoor ik het graag.

greetz en nog een zonnige dag toegewenst

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...